Fbgruppe kom og vær med...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. august 2012

tuttut

Halløjsa...

En fbgruppe for dem der ønsker barn nummer 2. En super gruppe med en god tone og et fantastisk sammenhold.

I gruppen er der piger der forsøger at blive gravide og andre der har fået de 2 flotte streger. Men der skal være plads til alle. Vi skulle jo geren ende med at stå med 2 streger alle sammen i den sidste ende.

Eneste krav der er til gruppen er at man skal have lyst til at deltage i længere tid også selvom man er eller bliver gravid.

Så har du lyst til at være med så send mig en personlig besked her på baby med dit navn og jeg vil derefter tilføje dig gruppen.

Gruppen er hemmelig og kan ikke ses af dine andre venner på fb.

Håber der er nogle der vil være med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

cecilope

tuttut skriver:

Halløjsa...

En fbgruppe for dem der ønsker barn nummer 2. En super gruppe med en god tone og et fantastisk sammenhold.

I gruppen er der piger der forsøger at blive gravide og andre der har fået de 2 flotte streger. Men der skal være plads til alle. Vi skulle jo geren ende med at stå med 2 streger alle sammen i den sidste ende.

Eneste krav der er til gruppen er at man skal have lyst til at deltage i længere tid også selvom man er eller bliver gravid.

Så har du lyst til at være med så send mig en personlig besked her på baby med dit navn og jeg vil derefter tilføje dig gruppen.

Gruppen er hemmelig og kan ikke ses af dine andre venner på fb.

Håber der er nogle der vil være med.

Er der kun interesse for folk der skal have barn nr 2 ?

Anmeld

17. august 2012

tuttut

Alle i gruppen har et barn i forvejen.... Og er i gang med projekt barn nummer 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.