Overvejer ammestop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. august 2012

Mor1012

først og fremmest er jeg endt med en brystbetændelse, med influenza symptomer og 39.8 i feber.

jeg talte den anden dag hvor mange gange jeg ammede... 12 gange på en dag !

og f.eks i nat der ammede jeg af begge bryster kl 04.15 , og kl 05 måtte jeg give en flaske og hun spiste næsten det hele... så jeg tænker at min mælk ikke mætter hende.

og så er jeg os bare træt af at amme om natten

men jeg blir faktisk lidt ked af at skulle stoppe med at amme, det er jo lidt hyggeligt indimellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Brystbetændelse er også bare frygtelig! Det gør så ondt! Da Alberte var 14 dage gammel, fik jeg det i venstre bryst, fik feber og var dårlig i ca 2 dage. Efter det ku jeg mærke at jeg havde mindre mælk i venstre bryst og det er først her de sidste par uger at der er kommet masser af mælk igen. Hun ville også spise tider, men 12 gange lyder godt nok også helt vildt!

Prøv evt at ringe til en amme konsulent eller din Sp, de har måske nogle gode råd, som vi her inde ik lige kender til. Håber du får det bedre. 

Og ellers huske at det faktisk ka være lige så hyggeligt at gi en flaske, som at amme! + far ka hjælpe til om natten!! Vh stine

Anmeld

17. august 2012

Fru.Mäes <3

Mærk efter med hjertet - hvis et ammestop er det rigtige og bedste for dig!!

Så stop og giv baby'en flaske 

Jeg gjorde det, og det var det bedste for MIG, min MAND og ikke mindst min LILLE SØN 

Anmeld

17. august 2012

dola

PRINSESSERNE skriver:

først og fremmest er jeg endt med en brystbetændelse, med influenza symptomer og 39.8 i feber.

og f.eks i nat der ammede jeg af begge bryster kl 04.15 , og kl 05 måtte jeg give en flaske og hun spiste næsten det hele... så jeg tænker at min mælk ikke mætter hende.

men jeg blir faktisk lidt ked af at skulle stoppe med at amme, det er jo lidt hyggeligt indimellem

Hvor længe ammer du af gangen??

Anmeld

17. august 2012

AnnaK89

Kender godt dine følelser.
Jeg blev selv syg en uge efter Carolina blev født. Fik betændelse i livmoderen og feber, havde det elendigt og mega ondt
Det var rigtig hårdt, for mælkeproduktionen faldt i den periode og lille Carolina kæmpe så hårdt for at få produktionen op igen, og ville ammes nærmest konstant, altså ca hver/hveranden time. Jeg troede heller ikke min mælk mættede hende eller at jeg havde nok mælk.
Men det viste sig at hun stadig havde taget 250 g på i den uge og fik altså nok.

Her galt det bare om at hænge i - selvom det bare pisse hårdt! Men VILLE amme og vi fortsatte med at kæmpe.
Nu køre det super godt - Carolina spiser hver 2-4 time og hun spiser rigtig godt

Anmeld

17. august 2012

S.Maria

Jeg ville ringe til ammerådgivningen hvis jeg var dig. Kan være de kan fortælle dig om det er normalt den lille vil amnes så tit og om det snart går over igen. 

Må jeg spørge hvorfor du ikke kan lide at amme om natten? Da jeg ammede startede jeg med at sidde i sengen op ad væggen, men sad og faldt i søvn så vågnede med ondt i nakken så jeg begyndte at ligge ned i sengen og amme og det fungeret bare rigtig fint. Jeg faldt hurtigt i søvn igen og min datter faldt også i søvn når hun var færdig 

Anmeld

17. august 2012

LR85

PRINSESSERNE skriver:

Jeg har også overvejet ammestop mange gange efter brystbetrændelse og trøske X flere. 

Men nu hvor han er 2 måneder, synes jeg for første gang a amningen fungere. 

Så håber du væbner dig med tålmodighed, og holder ud lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.