Hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.263 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. august 2012

anynom

Vil lige starte med at sige, at jeg har en tid ved lægen i dag

Isabel fik disse knopper for halvanden uge siden, de har ændret både form og farve siden. Der er nok 20-30 stk på fødder og ben. Hun virker ikke generet af dem og har ikke feber.

Hvad tror du det er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Sara.

Min søn har vandvorter - og det kunne det egentlig godt ligne lidt.. men er lidt svær at se når jeg ikke kan se det "rigtigt"... men det vil være mit bud.

Anmeld

17. august 2012

malunte

Jeg synes, det kan ligne skoldkopper. De ændrer sig også undervejs i forløbet, og de er ikke nødvendigvis syge, når de har det. Håber det er det, så du kan krydse den af

Anmeld

17. august 2012

Sara.

Nu fik jeg gjort billedet lidt større.... er lidt i tvivl om det ligner vandvorter. Du må lige skrive hvad lægen siger.

Er hun irriteret?

Anmeld

17. august 2012

Sara.

Jeg synes, det kan ligne skoldkopper. De ændrer sig også undervejs i forløbet, og de er ikke nødvendigvis syge, når de har det. Håber det er det, så du kan krydse den af

Skoldkopper ændrer sig i løbet af timer.... og hun har haft det 1½ uge... tror ikke det er skoldkopper?? synes det plejer at se anderledes ud? :-)

Men måske har du ret...

Anmeld

17. august 2012

anynom

malunte skriver:

Det er bare kun på fødder og ben - og hun har ikke været i nærheden af nogen med skoldkopper..

Anmeld

17. august 2012

anynom

Sara. skriver:

Nu fik jeg gjort billedet lidt større.... er lidt i tvivl om det ligner vandvorter. Du må lige skrive hvad lægen siger.

Er hun irriteret?

Jeg skal nok skrive hvad lægen siger.

Hun virker ikke irriteret overhovedet, hun klør ikke i det eller noget.

Anmeld

17. august 2012

AnneH

JulieWH skriver:

Vil lige starte med at sige, at jeg har en tid ved lægen i dag

Isabel fik disse knopper for halvanden uge siden, de har ændret både form og farve siden. Der er nok 20-30 stk på fødder og ben. Hun virker ikke generet af dem og har ikke feber.

Hvad tror du det er?

Det ligner lidt dem Ina også har, hun har dog ikke så mange, men kun en enkel på hånden og to på kinden. Min læge kunne ikke sige noget om hvad det er, så er da spændt på hvad du får at vide.

Anmeld

17. august 2012

anynom

AnneH skriver:

Det ligner lidt dem Ina også har, hun har dog ikke så mange, men kun en enkel på hånden og to på kinden. Min læge kunne ikke sige noget om hvad det er, så er da spændt på hvad du får at vide.

Jeg skal nok skrive hvad lægen siger til os. Isabel har bare slet ingen nord for bleen Men derfor kan det jo selvfølgelig godt være det samme.

Anmeld

17. august 2012

anynom

Sara. skriver:

Min søn har vandvorter - og det kunne det egentlig godt ligne lidt.. men er lidt svær at se når jeg ikke kan se det "rigtigt"... men det vil være mit bud.

Det er vandvorter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.