Manglende positiv ÆL-test :-( ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. august 2012

Mutti2

Hej piger.

Jeg er for tiden ved at finde en "rytme" i mine ÆL, da jeg jo gerne skulle insemineres inden for 2 mdr

Men det går bestemt ikke som planlagt

Det skal siges at jeg ikke har haft problemer med at min mens var rykket el. lign siden jeg stoppede på p-piller for knap 4 år siden.
Jeg har været gravid 3 gange (da min krop ikke optager p-pillerne som den skal, derfor besluttede jeg mig for at stoppe, og alt har været normalt siden da)

Nu går det hele så galt....

Siden jeg fik min datter, har jeg kunnet "mærke" min ÆL, jeg ved jo så ikke om det er selve ÆL, eller lige op til, eller måske lige efter at jeg mærker en trykken i underlivet.

Men altså sidste gang jeg skulle finde min ÆL, stod jeg med en positiv ÆL.test 2 dage senere end forventet.... altså var den rykket 4 - 5 dage.

Den her gang har jeg slet ikke haft en positiv test Jeg har taget en hver morgen og aften de sidste 4 - 5 dage, og den er slet ikke i nærheden af at være positiv

Her til aften har jeg så den sædvanlige rumlen i maven omkring ÆL, men igen ingen positiv ÆL-test..... og nu er vi altså endnu engang gået 3 dage over "normalt" ÆL-tidspunkt..... altså er det heller ikke lige i morgen den kommer.....

Nu spørger jeg så jer der har en smule erfaring med dette.... er det normalt at ÆL opfører sig sådan, er jeg bare utålmodig eller??

Håber i vil hjælpe På forhånd TAK!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

Mutti2

Ingen der har erfaringer på området??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.