At vaske regntøj..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.727 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. august 2012

ONKC

Sagen er den, at min søns regntøj mildest talt er møg beskidt. Jeg har hørt, at det ikke er specielt godt at vaske det, men hvad gør man så? Skyller det bare i almindelig vand, eller? Selvfølgelig bliver det beskidt igen, men alligevel.

Måske er det et dumt spørgsmål, men jeg gider ikke have det ødelagt, hvis jeg kunne have undgået det ved at spørge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Nettemor

du kan sagtens vaske det (har jeg i hvert fald altid gjort)

Men INGEN skyllemiddel!

Anmeld

16. august 2012

ONKC

Nettemor skriver:

du kan sagtens vaske det (har jeg i hvert fald altid gjort)

Men INGEN skyllemiddel!

Har det slet ikke taget skade?
Okay, det bruger jeg alligevel aldrig

Anmeld

16. august 2012

Nettemor

ONKC skriver:

Har det slet ikke taget skade?
Okay, det bruger jeg alligevel aldrig

nej det har jeg ikke oplevet..

men kunne være fint at høre hvad nogle af de andre kloge damer siger kan jo være jeg kan lære noget nyt idag

Anmeld

16. august 2012

ONKC

Nettemor skriver:

nej det har jeg ikke oplevet..

men kunne være fint at høre hvad nogle af de andre kloge damer siger kan jo være jeg kan lære noget nyt idag

Ja, det kunne være. Men mange tak for dit svar

Anmeld

8. september 2012

ESV

Jeg vasker altid emilies.. Ingen skyllemiddel og ikke putte det i tørretumbleren..

Anmeld

8. september 2012

Ina33

Hmm jeg har aldrig hørt at man ikke må vaske det, jeg har vasket vores massere af gange...

Anmeld

16. november 2012

TaAsJu

ONKC skriver:

Sagen er den, at min søns regntøj mildest talt er møg beskidt. Jeg har hørt, at det ikke er specielt godt at vaske det, men hvad gør man så? Skyller det bare i almindelig vand, eller? Selvfølgelig bliver det beskidt igen, men alligevel.

Måske er det et dumt spørgsmål, men jeg gider ikke have det ødelagt, hvis jeg kunne have undgået det ved at spørge

Faldt lige over tråden.. Du kan sagtens vaske regntøjet.. Det mister dog tit vandtæthenden (kan ikke komme på det rigtige ord&nbsp

biotex har lavet noget specielt til overtøj oOg regntøje der gør det forbliver vandtæt..

Anmeld

16. november 2012

Mor til Frederic og Freya

ONKC skriver:

Vi vasker også regntøj her, det bliver vi simpelthen nød til...

Vi bruger bio tex's outdoor, det skulle vedligeholde åndbarhed - vandtæt mm.

Anmeld

16. november 2012

ONKC

TaAsJu skriver:

Faldt lige over tråden.. Du kan sagtens vaske regntøjet.. Det mister dog tit vandtæthenden (kan ikke komme på det rigtige ord&nbsp

biotex har lavet noget specielt til overtøj oOg regntøje der gør det forbliver vandtæt..

Det var det jeg ville undgå, men det er blevet vasket et par gange med biotex's outdoor og der er ingen skade sket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.