God eller dårlig idé? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2012

Noneother

Ja hvorfor ikke.. Kan godt være at hun ikke kan bruge det "rigtigt" endnu, men det skal helt klart nok blive et hit på et tidspunkt.

Min søn fik et i 2-års gave, og det har jeg ikke fortrudt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

twinny

god afsteming, da vi også overvejer det...

Anmeld

16. august 2012

Kofoed.

Vi ønsker os et til jul, hvis der ikke mangler noget vigtigere

Anmeld

16. august 2012

Troldemommi

Hvor sjovt her til aften snakkede min mand og jeg om at et legekøkken det skal vores Johanne have til jul, hun bliver 1 år til september og vi har købt hendes fødselsdagsgave, så syntes slet ikke det er for tidligt din lille pige skal have et køkken :-)

Monica

Anmeld

16. august 2012

Lotus86

Vores søn fik et da han blev
1 år, og han er rigtig glad for det. Elsker sine gryder og pander, og synes det er fantastisk at tage dem ind og ud af skabene

Anmeld

16. august 2012

twinboys

Maalene skriver:

Nu bliver min skønne datter snart 1 år, og jeg synes jo et legekøkken ville være genialt at give hende, selvom hun ikke kan lege "rigtigt" med det endnu, så er jeg sikker på, hun ville synes det var skægt at åbne og lukke skuffer og skabe og dreje rundt på knapper osv. og så vil hun have glæde af det mange år frem, men min kæreste synes hun er for lille til det... Hvad synes du?

Vinderen af afstemningen får sin vilje

Ja daaaaaaaa god idé jeg har 10 dagplejebørn i alderen pt. fra 8mdr. til 2år og 5mdr. og de leger alle med legekøkkenet... Majbritt

Anmeld

16. august 2012

BABYPIGEnr4

Maalene skriver:

Nu bliver min skønne datter snart 1 år, og jeg synes jo et legekøkken ville være genialt at give hende, selvom hun ikke kan lege "rigtigt" med det endnu, så er jeg sikker på, hun ville synes det var skægt at åbne og lukke skuffer og skabe og dreje rundt på knapper osv. og så vil hun have glæde af det mange år frem, men min kæreste synes hun er for lille til det... Hvad synes du?

Jeg synes det er alltiders ide. Det kan hun få glæde af mange år

Venligst Helle

Anmeld

17. august 2012

Clisolka

Maalene skriver:

Vi gav Isabella et i 1-års fødselsdagsgave, og det bliver brugt meget. Allerede første morgen efter stod hun og kogte sutter  Nu fylder hun snart 2 og bruger det stadig lige meget. 

Anmeld

17. august 2012

-Sigrid-

Vi har købt Agnethes julegave (lego dublo hus - 11 måneder) og hendes fødselsdagsgave (januar) bliver et legetøjskøkken som forhåbelig kommer på januarsudsalg

Anmeld

17. august 2012

Silas&Mille

Har stemt ja, men ikke fordi hun vil få meget ud af det, for det tror jeg faktisk ikke

Men her fik vores pige et stort legekøkken i dåbsgave, sååååå....

Men måske hun får noget ud af det allerede, det er ikke til at sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.