Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja hvorfor ikke.. Kan godt være at hun ikke kan bruge det "rigtigt" endnu, men det skal helt klart nok blive et hit på et tidspunkt.
Min søn fik et i 2-års gave, og det har jeg ikke fortrudt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
god afsteming, da vi også overvejer det...
Hvor sjovt her til aften snakkede min mand og jeg om at et legekøkken det skal vores Johanne have til jul, hun bliver 1 år til september og vi har købt hendes fødselsdagsgave, så syntes slet ikke det er for tidligt din lille pige skal have et køkken :-)
Monica
Maalene skriver: Nu bliver min skønne datter snart 1 år, og jeg synes jo et legekøkken ville være genialt at give hende, selvom hun ikke kan lege "rigtigt" med det endnu, så er jeg sikker på, hun ville synes det var skægt at åbne og lukke skuffer og skabe og dreje rundt på knapper osv. og så vil hun have glæde af det mange år frem, men min kæreste synes hun er for lille til det... Hvad synes du? Vinderen af afstemningen får sin vilje
Nu bliver min skønne datter snart 1 år, og jeg synes jo et legekøkken ville være genialt at give hende, selvom hun ikke kan lege "rigtigt" med det endnu, så er jeg sikker på, hun ville synes det var skægt at åbne og lukke skuffer og skabe og dreje rundt på knapper osv. og så vil hun have glæde af det mange år frem, men min kæreste synes hun er for lille til det... Hvad synes du? Vinderen af afstemningen får sin vilje
Ja daaaaaaaa god idé jeg har 10 dagplejebørn i alderen pt. fra 8mdr. til 2år og 5mdr. og de leger alle med legekøkkenet... Majbritt
Jeg synes det er alltiders ide. Det kan hun få glæde af mange år
Venligst Helle
Vi gav Isabella et i 1-års fødselsdagsgave, og det bliver brugt meget. Allerede første morgen efter stod hun og kogte sutter Nu fylder hun snart 2 og bruger det stadig lige meget.
Vi har købt Agnethes julegave (lego dublo hus - 11 måneder) og hendes fødselsdagsgave (januar) bliver et legetøjskøkken som forhåbelig kommer på januarsudsalg
Har stemt ja, men ikke fordi hun vil få meget ud af det, for det tror jeg faktisk ikke
Men her fik vores pige et stort legekøkken i dåbsgave, sååååå....
Men måske hun får noget ud af det allerede, det er ikke til at sige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128