Kæmpe milepæl - hun går !! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. august 2012

hautecouture

Hun går ENDELIG !! ... Hun har været undervejs længe. Men blev bange, da hun slog sig tit og stoppede med at forsøge, men nu går hun  Er SÅ stolt af lillefisen - som ikke er så lille længere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Leneur

hautecouture skriver:

Hun går ENDELIG !! ... Hun har været undervejs længe. Men blev bange, da hun slog sig tit og stoppede med at forsøge, men nu går hun

Åh, ja det er bare så stort og dejligt. Jeg bliver stadig rørt når jeg ser videoen af min datters første skridt på trods af det næsten er 2 år siden.

Anmeld

16. august 2012

hautecouture

Leneur skriver:

Åh, ja det er bare så stort og dejligt. Jeg bliver stadig rørt når jeg ser videoen af min datters første skridt på trods af det næsten er 2 år siden.

Det er fantalastisk Og hvor ser de dog kære ud, når de vralter rundt som en dværg der har drukket en kasse øl med sammenbidt mund i fuldstændig koncentration.... ååååhr  

Anmeld

16. august 2012

Leneur

hautecouture skriver:

Det er fantalastisk Og hvor ser de dog kære ud, når de vralter rundt som en dværg der har drukket en kasse øl med sammenbidt mund i fuldstændig koncentration.... ååååhr  

Ja og når de kommer vraltende mod en og lige gi'r et kram inden de vralter videre...

Anmeld

16. august 2012

hautecouture

Leneur skriver:

Ja og når de kommer vraltende mod en og lige gi'r et kram inden de vralter videre...

Åhr jaerh, DET er skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.