Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hun går ENDELIG !! ... Hun har været undervejs længe. Men blev bange, da hun slog sig tit og stoppede med at forsøge, men nu går hun Er SÅ stolt af lillefisen - som ikke er så lille længere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hautecouture skriver: Hun går ENDELIG !! ... Hun har været undervejs længe. Men blev bange, da hun slog sig tit og stoppede med at forsøge, men nu går hun
Hun går ENDELIG !! ... Hun har været undervejs længe. Men blev bange, da hun slog sig tit og stoppede med at forsøge, men nu går hun
Leneur skriver: Åh, ja det er bare så stort og dejligt. Jeg bliver stadig rørt når jeg ser videoen af min datters første skridt på trods af det næsten er 2 år siden.
Åh, ja det er bare så stort og dejligt. Jeg bliver stadig rørt når jeg ser videoen af min datters første skridt på trods af det næsten er 2 år siden.
Det er fantalastisk Og hvor ser de dog kære ud, når de vralter rundt som en dværg der har drukket en kasse øl med sammenbidt mund i fuldstændig koncentration.... ååååhr
hautecouture skriver: Det er fantalastisk Og hvor ser de dog kære ud, når de vralter rundt som en dværg der har drukket en kasse øl med sammenbidt mund i fuldstændig koncentration.... ååååhr
Leneur skriver: Ja og når de kommer vraltende mod en og lige gi'r et kram inden de vralter videre...
Ja og når de kommer vraltende mod en og lige gi'r et kram inden de vralter videre...
Åhr jaerh, DET er skønt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128