Nogen som udfører bestillingsarbejde? (syning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

Rikke, Liam & Linus

PT skriver:

Tak for svar.

Jeg vil virkelig ikke begive mig i kast med det, da det bliver vind og skævt. Jeg har INGEN evner på den front. Men det var sødt af dig, at prøve at hjælpe
Derudover har jeg heller ingen strygejern

Årh, det var ærgerligt. Jeg vil virkelig gerne hjælpe, problemet er bare lidt at her hvor jeg bor er der ingen stofbutikker, så jeg skal bestille det på nettet og så går der jo yderligere tid med det. Og er ikke hjemme hele næste uge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Rikke&Liam skriver:

Årh, det var ærgerligt. Jeg vil virkelig gerne hjælp, problemet er bare lidt at her hvor jeg bor er der ingen stofbutikker, så jeg skal bestille det på nettet og så går der jo yderligere tid med det. Og er ikke hjemme hele næste uge...

Jamen hvis du kan og har lyst, må du meget gerne lave en, og så må jeg bruge noget andet til frugtpose indtil, vi modtager den.

Hvad tror du, det vil komme til at koste?

Og tak

Anmeld

17. august 2012

HeidiØ

PT skriver:

Min datter skal starte i børnehave om 2 uger, og skal derfor have en frugtpose med.

Hun vil meget gerne have en lyserød en med en blå elefant på og så tænker jeg, at hendes navn kunne stå med store blokbogstaver ovenover elefanten.

Problemet er, at jeg ikke engang kan sy en knap i et par bukser, så jeg ville høre, om der var nogen af jer gæve kvinder, der havde mod på at udføre dette stykke arbejde for mig - mod betaling naturligvis

Jeg skal senest have den med posten om 2 uger - hun starter den 3. september.

På forhånd tak

Fjolletrold er helt klart også min anbefaling! Hun laver nemlig frugtposer!

Anmeld

17. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
HeidiØ skriver:

Fjolletrold er helt klart også min anbefaling! Hun laver nemlig frugtposer!

Jeg har talt med hende, men hun kan desværre ikke sy et navn på poserne - hun bruger i stedet en plastlomme, man kan sætte et billede i.

Det er også en god ide, men jeg vil helst have et navn

Anmeld

17. august 2012

Laulund87

Der er mange på Trendsales der laver sådan noget.. Søg på "frugtpose" så kommer der annoncer frem

Anmeld

17. august 2012

Rikke, Liam & Linus

Bum bum bum....hvad vil du gi'? Jeg ligger ikke rigtig inde med tøsefarver, da jeg jo kun har drenge.

Anmeld

17. august 2012

Maise86

PT skriver:

Jeg prøver lige at oppe den

Jeg kender en. Er du på facebook?

Anmeld

18. august 2012

HeidiØ

PT skriver:

Jeg har talt med hende, men hun kan desværre ikke sy et navn på poserne - hun bruger i stedet en plastlomme, man kan sætte et billede i.

Det er også en god ide, men jeg vil helst have et navn

Arh okay ja, det forstår jeg godt

Anmeld

18. august 2012

Aabye

Fjolletrold er på ferie, og derfor ja.. så laver hun ikke noget lige pt for lige at lade batterierne op

Anmeld

18. august 2012

PT

Profilbillede for PT
Laulund87 skriver:

Der er mange på Trendsales der laver sådan noget.. Søg på "frugtpose" så kommer der annoncer frem

Tak . Jeg har aldrig brugt Trendsales, så det havde jeg ikke tænkt på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.