Argh - hva gør jeg li? (Solbrun med striber)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Anonym trådstarter

Er li ano da det drejer sig om hvad jeg li gør til mit bryllup - det er sådan at jeg jo har været ude i det dejlige solskin i en top, når det ellers har været her - jeg skal giftes om 1 uge og bemærker nu,at jeg er fuldstændig solbrun - MEN total bleg hvor toppen har siddet - jeg prøvede så spraytan - men det ku ikke dække det, jeg tager ikke ret godt imod solarium - så hva fa'n gør jeg li?

Vil jo nødig ha brede striber på ryggen ovenover brudekjolen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

anynom

Anonym skriver:

Er li ano da det drejer sig om hvad jeg li gør til mit bryllup - det er sådan at jeg jo har været ude i det dejlige solskin i en top, når det ellers har været her - jeg skal giftes om 1 uge og bemærker nu,at jeg er fuldstændig solbrun - MEN total bleg hvor toppen har siddet - jeg prøvede så spraytan - men det ku ikke dække det, jeg tager ikke ret godt imod solarium - så hva fa'n gør jeg li?

Hvad med noget pudder eller foundation på dagen? Selvfølgelig noget som ikke smitter af på kjolen.
Og tillykke

Anmeld

16. august 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Hvad med noget pudder eller foundation på dagen? Selvfølgelig noget som ikke smitter af på kjolen.
Og tillykke

Tænker bare det er et temmelig stort stykke af ryggen der skal dækkes, og hva så hvis jeg kommer til at "svede" lidt?

Og tak

Anmeld

16. august 2012

wamse

Anonym skriver:

Tænker bare det er et temmelig stort stykke af ryggen der skal dækkes, og hva så hvis jeg kommer til at "svede" lidt?

Og tak

Hvad med de servietter med selvbruner i??

Dem har jeg god erfaring med

Anmeld

16. august 2012

anynom

Anonym skriver:

Og tak

Det kan jeg godt se

Det var lidt svært når jeg ikke viste hvordan kjolen (eller toppen) så ud =D

Håber det lykkes

Anmeld

17. august 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Hvad med de servietter med selvbruner i??

Dem har jeg god erfaring med

Gud ja, du siger noget - dem havde jeg da glemt alt om - det må straks afprøves - tak 

Anmeld

17. august 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Det bliver sol de næste dage. Smid tøjet - på nær det allerede solbrune område måske 

Nej seriøst, på med superhøjfaktor på det brune, og ganske let faktor på det hvide, og så ud i vejret med dig, - så bliver overgangen mindre!

Anmeld

17. august 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Det bliver sol de næste dage. Smid tøjet - på nær det allerede solbrune område måske 

Nej seriøst, på med superhøjfaktor på det brune, og ganske let faktor på det hvide, og så ud i vejret med dig, - så bliver overgangen mindre!

Anmeld

17. august 2012

Michalala

Frk. Himmelblå skriver:

Lige mine ord. Tror også den bedste løsning ville være at få noget rigtig sol der hvor du er bleg.

Puha, kan godt huske fra mit ejet bryllup. Gik hele sommeren og flyttede rundt på de stropper - eller helt stropløs, for at det ikke skulle ses på selve dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.