Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: når man nu ser de forskellige teste så nogle teste meget tydeligere end andre selv om man er lige langt henne.det vel ikke tegn på en stor chance for tvillinger vel?
når man nu ser de forskellige teste så nogle teste meget tydeligere end andre selv om man er lige langt henne.det vel ikke tegn på en stor chance for tvillinger vel?
Jeg har testet meget tydligt positivt i uge 5 begge gange og har kun fået en hver gang! Vh stine
StineW79 skriver: Jeg har testet meget tydligt positivt i uge 5 begge gange og har kun fået en hver gang! Vh stine
Anonym skriver: må jeg se billede af din test og hvor langt var du der? altså 4+?
må jeg se billede af din test og hvor langt var du der? altså 4+?
Billederne var desvære på min gamle mobil som afgik var døden i marts. Men stregen var næsten lige så tydlig som kontrol stregen, begge gange! Vh stine
StineW79 skriver: Billederne var desvære på min gamle mobil som afgik var døden i marts. Men stregen var næsten lige så tydlig som kontrol stregen, begge gange! Vh stine
Mine test var ikke tydelig. Jeg testede uge 5 mener jeg. Jeg fik tvillinger. Jeg tror ikke det har noget at sige.
twinny skriver: Mine test var ikke tydelig. Jeg testede uge 5 mener jeg. Jeg fik tvillinger. Jeg tror ikke det har noget at sige.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128