et chok man lige fik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. august 2012

MorTil4<3

jeg syntes at det er MEGET ungt, men det er åbenbart normalt jo
mennn havde dog ikke lige regnet med det syn

der sker nemlig det, at jeg vil lægge min dreng på 2 år og en måned gammel dreng til middagslur
vi gør som vi plejer og henter hans sovepude som han ser som sin nussepude hehe, og går ind i vores soveværelse, hvor vores puslekommode står,
han kommer op og jeg tager bleen af ham som altid, jeg smider den i skraldespanden og da jeg kigger på ham igen står hans stift direkte op i vejret!!

hva i!??
troede først der var noget galt da den pludselig , ja stod op så stor, men kunne jo så se at det var ja som enhver anden mand der ikke kan styre sin lill hjerne

men er det ikke bare xtremt tidligt????

helt ærligt, jeg kunne knap få han ble på igen!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Laulund87

Nææ jeg har hørt at spædbørn også gør det i ny og næ. Jeg ved dog ikke noget om det for jeg har en pige

Anmeld

16. august 2012

Isabella_mor

det sker hver dag her.. det er ikke noget unormalt.. 

det eneste man skal huske når man kommer bleen på igen er at få "stiften" til at pege ned, for ellers er der tis ud over det hele.

Du skal tænke på at et lille barn på (i min søns tilfælde) 19 mdr. altså ikke tænker sexuelt eller noget i den retning. det er en ganske almindelig funktion den har... og sådan er det med alle drengebørn..

og her skete det altså da han var meget lille.... 

Anmeld

16. august 2012

MorTil4<3

Laulund87 skriver:

Nææ jeg har hørt at spædbørn også gør det i ny og næ. Jeg ved dog ikke noget om det for jeg har en pige

spædbørn?????

har jeg aldrig oplevet før!

alså på så små børn

Anmeld

16. august 2012

Guldimaven

Hehe, jeg opdagede det ved min igår for første gang.. Men jeg blev også ved med at pille ved den, fordi han skulle gøres ren dernde.. Og den lagde sig hurtigt igen, og jeg kunne sagtens få bleen på ham..

Men ja, det er jo en refleks de er født med tror jeg.

Anmeld

16. august 2012

MorTil4<3

Isabella_mor skriver:

det eneste man skal huske når man kommer bleen på igen er at få "stiften" til at pege ned, for ellers er der tis ud over det hele.

Du skal tænke på at et lille barn på (i min søns tilfælde) 19 mdr. altså ikke tænker sexuelt eller noget i den retning. det er en ganske almindelig funktion den har... og sådan er det med alle drengebørn..

nej det regnede jeg dog heller ik med hehe

Anmeld

16. august 2012

Guldimaven

Isabella_mor skriver:

Også her, min søn er 2 mdr og det er altså sket.

Anmeld

16. august 2012

Isabella_mor

MilleMus1988 skriver:

nej det regnede jeg dog heller ik med hehe

ingen panik hvertfald det er ganske normalt

Anmeld

16. august 2012

Elgaard73

Her er han lidt over 8 måneder og det sker med jævne mellemrum at den "stritter.... Og jeg mener ikke at han var mere end 2-3 måneder gammel, da det skete første gang... Blev ret overrasket, og lidt bekymret, så snakkede med min SP om det. Det er altså helt normalt...  Det er et sundhedstegn...Det er nærmere unormalt, hvis det ikke sker.

Anmeld

16. august 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det er helt normalt, at den stritter fra de er helt små. Intet unormalt i det. Har en dreng som fylder 5 år til oktober og han er lige blevet bevist om, at det kilder når han rører ved den. Men som jeg siger til ham, at så må han gå ind på værelset, da det er noget man gøre for sig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.