Uge over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Riikke

Hej Piger 

Ja, sagen er den, at jeg er gået en uge ovre tid - har test men de viser negativ! 

Andre de har prøvet det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

MortilCilas

Riikke skriver:

Hej Piger 

Ja, sagen er den, at jeg er gået en uge ovre tid - har test men de viser negativ! 

Andre de har prøvet det? 

Jeg har ikke, men ville lige sende et svar

Anmeld

16. august 2012

Nettemor

Jeg har prøvet hvor min mens var meget forsinket /uregelmæssigt.. Det kan komme af mange grunde. Fx at du går og håber på en graviditet, eller stress...

(Jeg så lige overskriften som UGLER over tid kunne ikke lige forstå hvad det var )

Anmeld

16. august 2012

AML

Står i samme situation.. Dog 6 dage over tid. Negative test.. Så jeg tror nu ikke der er gevinst for mit vedkommende, da jeg synes at kunne mærke mens påvej.. Tror det er fordi jeg har haft sen ægløsning. Jeg kunne hvertfald ikke få positiv æg-test denne måned.. 

Anmeld

16. august 2012

Riikke

AML skriver:

Står i samme situation.. Dog 6 dage over tid. Negative test.. Så jeg tror nu ikke der er gevinst for mit vedkommende, da jeg synes at kunne mærke mens påvej.. Tror det er fordi jeg har haft sen ægløsning. Jeg kunne hvertfald ikke få positiv æg-test denne måned.. 

Tror heller ikke at der er gevinst for mig,  

Jeg har bare så mange tegn på at min mens snart skal komme! Men  Finger for at det snart er vores tur :d 

Anmeld

16. august 2012

LR85

Da vi prøvede allermest a blive gravide, hvor jeg tænkte allermest på det, kunne min mens skubbe sig 7-14 dage. Det var virkelig frustrerende, men ens psyke kan godt ændre på ens mens. 

Anmeld

17. august 2012

Choko123

Er i samme situation.. Min mens er 13 dage forsinket. Har så oven i købet øget tissetrang, fået uren hud, træthed og lettere ømme bryster..men Negativ test. Ork. Men 5 dage før forventet mens blødte jeg ganske lidt i måske 20 timer on/off. Enten har det være da ægget satte sig fast eller en tidlig, meget mærkelig mens.. Men jeg venter også, og ved det er en træls tis..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.