min søn er staret i skole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2012

Nemesis

MariaKyedDK skriver:

åh du har så ret, men nej har desværre ikke mulighed for at han ikke skal i SFO , men i fredags tog jeg fri og hentede direkte efter skole kl 13:10, og så gik vi lidt sammen og kikkede i sfo'en, og idag mandag hentede min mand ham kl 14, så han havde to timer dernede idag , og han sagde han blev lidt ked af det igen fordi han savner os, ( men hold nu op dcet er jo os en kæmpe forandring, fra den trykke børnehave med jævnalderen, til en meget stor skole med både små og store børn, jeg vil os være usikker, og jeg er os usikker , men prøver så vidt muligt at gøre ALT for at vi begge kan blive mere trygge,.... må indrømme jeg vil ønske jeg havde muligheden for at han ik behøvede SFO , men håber virkelig at han bliver glad for det dernede.

Ja det er en meget stor omvæltning og der er ikke meget voksenstyring i SFOen contra bh.

Selvom vi har en meget lille SFO..kun o + 1 klasserne, var det alligevel for meget for min dreng, så indtil han selv udtrykker ønsket om SFO så bliver han hentet efter skoletid. til gengæld har vi legeaftaler en gang eller to om ugen og det fungerer!

Jeg kan godt forstå, det er svært som mor, når man kan se at ens barn ikke er glad!

Er det muligt for nogle bedsteforældre at hente ham tidligt nogle dage??

:-) Sisse som ville ønske hun kunne hente din dreng også.!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

MariaKyedDK

Nemesis skriver:

Ja det er en meget stor omvæltning og der er ikke meget voksenstyring i SFOen contra bh.

Selvom vi har en meget lille SFO..kun o + 1 klasserne, var det alligevel for meget for min dreng, så indtil han selv udtrykker ønsket om SFO så bliver han hentet efter skoletid. til gengæld har vi legeaftaler en gang eller to om ugen og det fungerer!

Jeg kan godt forstå, det er svært som mor, når man kan se at ens barn ikke er glad!

Er det muligt for nogle bedsteforældre at hente ham tidligt nogle dage??

:-) Sisse som ville ønske hun kunne hente din dreng også.!

Årh tak for det

nej nemlig, børnene får lov at passe sig selv og synes det er lige hårdt nok...

nej bedste forældre kan heller ikke heller ik søskende eller noget som helst...

men jeg giver det lidt tid endnu, og hvis han blir ved med at være ked, så må jeg jo trodse min uddannelse, for min søn betyder ALT i verden, og hvis han ikke har det godt, har jeg på ingen måder det godt heller...

dejligt at du kan hente din efter skole hver dag

Anmeld

21. august 2012

Pige2009

MariaKyedDK skriver:

det går bedre med ham han blir stadig lidt ked,  men nok fordi han ved sin mor os er det når han er det at han siger det... jeg ved det er stort og svært for ham, så ved han er lidt ked , men det blir bedre og bedre

Det er godt at høre Det skal nok blive helt super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.