PRINSESSERNE skriver:
mathilde er 14 dage gammel på mandag.
hvad gør i for at få den lille til at sove i liften eller hvor han/hun sover.
ofte når jeg ligger mathilde inde, så slår hun øjene op igen og så kan jeg ligeså godt ta hende op igen...
tror jeg ? 
jeg får dårlig samvittighed over bare at ligge hende ind... har lagt hende ind nogle gange hvor hun stadig ligger med åbne øjne når jeg kigger ind til hende igen, og så ender det med jeg tager hende op.
Hun sover oven på mig om natten, så jeg kun ligger på ryggen, sommetider vil hun gerne ligge ved siden af.
Så længe hun ikke skriger ville jeg nok lade hende ligge noget tid... Jeg synes ikke de bare skal ligge flere timer for sig selv og kigge, men ligesom os andre kan det jo godt tage lidt tid for dem at falde i søvn, og hvis hun bare ligger og hygger lidt, synes jeg ikke du skal tage hende op... Jeg gjorde det også i starten, altså tog ham op så snart jeg så han var vågen, hvilket resulterede i at han kun ville falde i søvn i mine arme lige i starten.. Men nu lader jeg ham ligge medmindre han skriger og han falder altså bare lige pludselig i søvn af sig selv...
Og måske du skulle prøve at lægge hende fra dig om natten... er selvfølgelig helt op til dig selv, hvordan du vil gøre det, men det bliver nok lidt træls i længden kun at sove på ryggen fordi hun skal ligge på dig, og jeg tænker at hun da også skal lære at ligge selv jo... Synes det er fint hun ligger ved siden af dig, bare pas på hun ikke får det for varmt hvis I ligger for tæt tænker jeg..
Men er selvfølgelig en smagssag alt sammen, hvordan man vil gøre tingene og tror ikke noget er rigtigt eller forkert, man må prøve sig lidt frem og se hvordan det går jo 
Anmeld