Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: vi kom på patien hotellet i går, da det hele gik så godt et dejligt værelse har vi fået med tv og alt muligt amningen er igang med at blive lært... men hun ar sin mors sove hjerte fra 22 til 5.30 jeg vågnede godt nok mange gange og kiggede til hende men hun sov dejligt og lavede små lyde... hun er en rigtig hygge fis.. og prutte prinsesse
vi kom på patien hotellet i går, da det hele gik så godt et dejligt værelse har vi fået med tv og alt muligt
amningen er igang med at blive lært... men hun ar sin mors sove hjerte
fra 22 til 5.30 jeg vågnede godt nok mange gange og kiggede til hende men hun sov dejligt og lavede små lyde... hun er en rigtig hygge fis.. og prutte prinsesse
hvor er hun fin
endnu engang tillykke med hende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er hun fin :-) Stort tillykke med hende :-)
Smuk prinsesse
Lille lækkermås
Hvor er hun bare dejlig! Og dejligt at høre, at i har det godt.
Endnu engang tillykke med hende
Ej hvor dejligt méd sådan en opdate jeg kunne ikk få lov at hvile da min kom, han skulle tilbydes mad hver 3. Time, så op med sig fra start
Stort tillykke endnu engang!!! Sikke fin hun er - og dejligt du lige kunne få sovet nogle gode timer, trods du vågnede og skulle kigge til hende - men det er jo helt normalt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128