Hoste i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.330 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. august 2012

Nadia&Daniel

Sender I Jeres børn i vuggestue, vist de hoster lidt??

Laura har sovet fint i nat (godt nok i vores seng), men er begyndt at hoste lidt nu (ingen feber)

Havde egentlig planen om at holde hende hjemme i dag (pga Børnenes dag i skoringen, men da de ikke har de type sko jeg søger, dropper vi det), men hun snakker hun kun om vuggestuen og Magnus.

Men hun hoster lidt. Ved ikke om jeg bare skal sende hende afsted, og sige at de skal ringe vist der er noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Moma

Hvis hun ellers er frisk ud over hosten, så ville jeg sende hende af sted.

Anmeld

16. august 2012

Nadia&Daniel

Moma skriver:

Hvis hun ellers er frisk ud over hosten, så ville jeg sende hende af sted.

Hun er helt frisk - og snakker kun om at hun gerne vil i vuggestue

Anmeld

16. august 2012

signe.

Nadia&Daniel skriver:

Laura har sovet fint i nat (godt nok i vores seng), men er begyndt at hoste lidt nu (ingen feber)

Havde egentlig planen om at holde hende hjemme i dag (pga Børnenes dag i skoringen, men da de ikke har de type sko jeg søger, dropper vi det), men hun snakker hun kun om vuggestuen og Magnus.

Men hun hoster lidt. Ved ikke om jeg bare skal sende hende afsted, og sige at de skal ringe vist der er noget..

afsted med hende kan jo bære være lidt drillen i halsen og ikke nødvendigvis sygdom er sikker på at vuggeren nok skal ringe hvis hun bliver dårlig også

Hilsen signe som sender hendes søn afsted med lidt hoste

Anmeld

16. august 2012

Nadia&Daniel

signe. skriver:

afsted med hende kan jo bære være lidt drillen i halsen og ikke nødvendigvis sygdom er sikker på at vuggeren nok skal ringe hvis hun bliver dårlig også

Hilsen signe som sender hendes søn afsted med lidt hoste

Tak for svar

Anmeld

16. august 2012

MorDk

Her sender vi afsted hvis han er frisk og ingen feber har

Anmeld

16. august 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Her sender vi afsted hvis han er frisk og ingen feber har

Hun er frisk - og ingen feber (har lige tjekket)

Anmeld

16. august 2012

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Ja det ville jeg .

Som du jo ved har Oscar hostet meget da vi boede i den gamle lejlighed , og han kom afsted alligevel .. Han havde jo hverken feber eller noget andet

Anmeld

16. august 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg sender afsted selvom de hoster lidt. Det er ikke nødvendigvis sygdom fordi, at de hoster. Så skulle man næsten holde dem hjemme hele vinteren ved hoste og snotnæser. Så længe, at der ingen feber er og de ellers er glade.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.