Heste, Rideudstyr, leggings.... Hvilken str?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. august 2012

Solstrålebørn

Jeg har aldrig brugt leggings da jeg red som barn... 

Nu vil jeg have fat i sådan nogle... Jeg prøvede en bekendt's leggings som var str. L og det kunne mine fede ben ikke komme i... Det skal lige siges at jeg er en tynd spinkel en af slagsen... Tænker at bestille dem hjem fra nettet af... 

Findes der slet ikke en størrelsesguide til sådan noget? 

Nogle der kender til området med leggings? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Dinna88

INGEN størrelsesguide overhovedet - det er ligesom alt andet tøj. Det skifter efter mærke m.m.

Jeg har haft diverse størrelser. De seneste endte med at gå i stykker ved lynlåsen fordi de var for små - men størrelsen større svømmede jeg i. Det er noget underligt noget Men du kan jo se på dem du ikke lyner, der bare er lavet i strækstof, som du trækker op over benet. De giver sig MEGET bedre, men det er også kun meget få steder jeg har set dem - og der er ikke mange der kender til dem.

Anmeld

16. august 2012

LHS

Nu vil jeg have fat i sådan nogle... Jeg prøvede en bekendt's leggings som var str. L og det kunne mine fede ben ikke komme i... Det skal lige siges at jeg er en tynd spinkel en af slagsen... Tænker at bestille dem hjem fra nettet af... 

Det er meget forskelliget fra mærke til mærke og de (fleste) skal sidder ret stramt når de er helt nye fordi de giver sig. Man kan få både med lynelås-lukning og velcro-lukning. Jeg syntes at du skal gå i en rideudstyrsbutik og prøve forskellige mærker og derved finde str - både omkreds og længde. Butikkerne har ofte sidste års modeller på tilbud ellers kan du jo bestille dem på nettet efterfølgende 

Håber du får styr på det

Anmeld

17. august 2012

Solstrålebørn

Jeg fandt ud af det og fandt nogle lækre nogle... 

Tak for hjælpen... 

Anmeld

17. august 2012

pemiro

Solstrålebørn skriver:

Hey du!
Jeg plejer at købe rideudstyr på hooks.dk, da det er billigt og god kvalitet.. De har også dyrere ting..
På deres hjemmeside er der en størrelsesguide til de forskellige mærker af leggins de fører..
Kan ikke huske om den er på deres hjemmeside eller i deres online katalog.. Men den er der et sted
Måske det var en mulighed..

God fornøjelse

Anmeld

17. august 2012

Solstrålebørn

pemiro skriver:

Hey du!
Jeg plejer at købe rideudstyr på hooks.dk, da det er billigt og god kvalitet.. De har også dyrere ting..
På deres hjemmeside er der en størrelsesguide til de forskellige mærker af leggins de fører..
Kan ikke huske om den er på deres hjemmeside eller i deres online katalog.. Men den er der et sted
Måske det var en mulighed..

God fornøjelse

Tusind tak for dit input... 

Jeg fandt nogle i vores grovvare center... Måtte smide 363,- for dem, det er dælme også det værd... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.