ble fri og alligevel ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. august 2012

Anonym trådstarter

Hej derude jeg er selv en erfaren mor, men har brug for hjælp.

Jeg har en datter på 3 år og 4 mdr. hun blev blefri da hun var 3år og 2 mdr. og det er gået fint, hun er også blefri om natten.

Nu er hun så begyndt at små skide i bukserne - flere gange om dagen - både hjemme og i BH.

Er der nogen der har et godt råd til at stoppe dette hurtigt, for jeg synes det er klamt.

Vi har prøvet at give ble på igen - virker ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hej derude jeg er selv en erfaren mor, men har brug for hjælp.

Jeg har en datter på 3 år og 4 mdr. hun blev blefri da hun var 3år og 2 mdr. og det er gået fint, hun er også blefri om natten.

Nu er hun så begyndt at små skide i bukserne - flere gange om dagen - både hjemme og i BH.

Er der nogen der har et godt råd til at stoppe dette hurtigt, for jeg synes det er klamt.

Vi har prøvet at give ble på igen - virker ikke

Det går over!! 

Har hørt om det flere gange, men jeg ved faktisk ikke hvorfor det sker, men det kan jo være, der er nogle pædagoger/psykologer på linjen, der måske kunne have en forklaring?

Det ER virkelig klamt, jeg håber ikke, at mine piger kommer til at gøre det, men tænkt på det som en (kort) fase.

Anmeld

15. august 2012

Anonym trådstarter

tak for svaret. Det løftede humøret lidt. Jeg håber du har ret med hensyn til kort fase.

Vi har ingen særlige omstændigheder hos os, og de andre børn havde ikke den fase, da de blev blefri.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.