min søn kaster op ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.432 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. august 2012

sommerc

Profilbillede for sommerc

min søn er næsten 4 måneder, men han er kun 1 måned hvis vi regner efter terminen, da han er født 3 måneder for tidligt...

nu gylper han LIDT, og ind i mellem kommer der noget vand op? det er sådan gennemsigtigt? noget vand agtigt noget...

kaster han op, eller er det normalt.... bliver en smule urolig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

missie20

sommerc skriver:

min søn er næsten 4 måneder, men han er kun 1 måned hvis vi regner efter terminen, da han er født 3 måneder for tidligt...

nu gylper han LIDT, og ind i mellem kommer der noget vand op? det er sådan gennemsigtigt? noget vand agtigt noget...

Det er lidt svært og sige når jeg ikke har set hvordan din søn gjorde, men for mig lyder det til han har fået rigeligt og spise og der kommer lidt retur. Det er normalt et spædbarn gylper. Det kommer jo også an på hvor meget der kommer op, for hvis der kommer for meget op, så er det jo ikke godt. Han skal jo tage på. Hvis du er i tvivl så syntes jeg du skulle snakke med din sundhedspjerske.
Håber mit svar var til lidt hjælp.

Anmeld

15. august 2012

Team Putte

sommerc skriver:

Der løber oz engang imellem lidt gennemsigtigt ud af munden på Ida.. Hun er 7 uger gammel og jeg tager det stille og roligt Det er gerne lidt tid efter hun har fået mad så tænker at det er fordi fordøjelsen har været i gang lidt tid at det ser anderledes ud

At han gylper lidt er normalt. Det må bare ik stå ud i en stråle ofte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.