Jeg har brug for hjælp :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg frygter at kæresten og jeg er ved at glide fra hinanden, og synes det er rigtig slemt efter jeg er blevet gravid med nr. to.. 

sagen er den, at vi har en datter sammen, hun er begyndt at vise tydelige tegn på at hun savner sin far meget .. og nogen gange ved jeg slet ikke hvad jeg skal stille op.. han har arbejdet megt her over sommeren, hvilket er forståeligt, men her når vi begynder på uddannelse, så kan jeg bare se at det bliver værre, og det bliver endnu værre når jeg så stor med to børn som mangler deres far i hverdagen..  

min kæreste og jeg får fri omkring kl. 16.15, så henter vi den store i dagplejen, når vi kommer hjem, er kl. blevet 17.. så gør han sig klar til t tage ned og træne, dette gør han HVER dag! han har så lige informeret mig om at fra nu af vil træningen komme til at tage 2 timer + de 10 min det tager at køre derned, det er altså 2 timer og 20 minutter han er væk.. han ager afsted kl. 17.30 , og er hjemme igen omkring kl. 20 .. så går der en halv time og så skal datteren i seng.. hvad skal jeg gøre !

og oveni dette, så kommer der jo også lektier .. osv. så det også tid der bliver taget fra os som familie, vi kommer jo kun til at ses i weekenderne.. og når han så kommer fra træning, så er jeg jo udkørt efter 2 børn som jeg har passet alene i alt den tid, plus jeg skal lave lektier.. der er ingen tid tilbage til at være kærester...  

føler at mine børn bliver forsømt af ham, og det samme føler jeg at jeg bliver som kæreste... det resultere i et utal af skænderier, hvor det går rigtig højt til tider.... 

er helt ude af den, og synes ikke jeg laver andet end at sidde og tude hele tiden... jeg elsker ham, og vil ikke miste ham, og vidste at træningen var vigtig, nok bare ikke at den var vigtigere end mig og børnene, hvilket helt klart er hvad jeg føler .. 

hjælp piger.... hvordan skal jeg forholde mig, er helt ødelagt efterhånden  

bliver snart nødt til at skære ned på mit studie og tage den på 3 år istedet for 2 hvis det her fortsætter  

kan slet ikke rumme mere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Michelle88

Kan godt forstå hvis du er træt af det. Men er der ikke mulighed for at han måske kan træne om morgenen eller senere på aftenen? Forsynes ikke at det er fair af ham når i har valgt at få børn, at han så vil træne hverdag på det tidspunkt.. Hans træning skal heller ikke gå udover dit studie.

Anmeld

15. august 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Jeg frygter at kæresten og jeg er ved at glide fra hinanden, og synes det er rigtig slemt efter jeg er blevet gravid med nr. to.. 

sagen er den, at vi har en datter sammen, hun er begyndt at vise tydelige tegn på at hun savner sin far meget .. og nogen gange ved jeg slet ikke hvad jeg skal stille op.. han har arbejdet megt her over sommeren, hvilket er forståeligt, men her når vi begynder på uddannelse, så kan jeg bare se at det bliver værre, og det bliver endnu værre når jeg så stor med to børn som mangler deres far i hverdagen..  

min kæreste og jeg får fri omkring kl. 16.15, så henter vi den store i dagplejen, når vi kommer hjem, er kl. blevet 17.. så gør han sig klar til t tage ned og træne, dette gør han HVER dag! han har så lige informeret mig om at fra nu af vil træningen komme til at tage 2 timer + de 10 min det tager at køre derned, det er altså 2 timer og 20 minutter han er væk.. han ager afsted kl. 17.30 , og er hjemme igen omkring kl. 20 .. så går der en halv time og så skal datteren i seng.. hvad skal jeg gøre !

og oveni dette, så kommer der jo også lektier .. osv. så det også tid der bliver taget fra os som familie, vi kommer jo kun til at ses i weekenderne.. og når han så kommer fra træning, så er jeg jo udkørt efter 2 børn som jeg har passet alene i alt den tid, plus jeg skal lave lektier.. der er ingen tid tilbage til at være kærester...  

føler at mine børn bliver forsømt af ham, og det samme føler jeg at jeg bliver som kæreste... det resultere i et utal af skænderier, hvor det går rigtig højt til tider.... 

er helt ude af den, og synes ikke jeg laver andet end at sidde og tude hele tiden... jeg elsker ham, og vil ikke miste ham, og vidste at træningen var vigtig, nok bare ikke at den var vigtigere end mig og børnene, hvilket helt klart er hvad jeg føler .. 

bliver snart nødt til at skære ned på mit studie og tage den på 3 år istedet for 2 hvis det her fortsætter  

kan slet ikke rumme mere 

Syntes det er noget fis at han bruger alt den tid væk hjemmefra, så skulle han ikke have fået børn  Kan også se på min venindes datter hvor svært det var for hende kun at se far når han lige gad - han spillede meget computer, men til sidst måtte veninden smide ham ud så de kan få en almindelig hverdag. Datteren syntes både at far var dum og mente ikke at far kunne lide hende - så er det sku synd 

Han burde prioritere og hvis træning er så vigtig burde han gøre det på tidspunkter hvor det ikke går ud ovver familien, som f.eks om morgenen eller sige at der ikke skal trænes hver dag.

Anmeld

15. august 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

kan slet ikke rumme mere 

Syntes ærlig talt ikke at han kan være det bekendt!

Du må stille ham et krav! Enten træner han om aftenen når børnene (eller den store) sover, eller om morgenen, eller også træner han slet ikke!

Det må kunne lade sig gøre at han kan træne på et andet tidspunkt!

Anmeld

15. august 2012

Aabye

Jeg havde bedt ham finde et andet tidspunkt at træne på.. Og behøver det virkelig være hver evig eneste dag?

Du må sætte dig ned og tage en stille og rolig snak med ham, banke i bordet og sige: "Hey mester.. Det går ikke her.. Din datter er hammer ked af at hun ikke ser dig mere.. Enten skærer du ned på træningen så du ikke træner hver dag, eller også må du gå ned og træne når hun er lagt i seng.. "

Det ville da være bedre for din datter at han slet ikke var der hvis han alligevel aldrig er hjemme og de kun ser ham i weekenden.. For hun bliver også påvirket af dit humør omkring det her..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.