Jeg frygter at kæresten og jeg er ved at glide fra hinanden, og synes det er rigtig slemt efter jeg er blevet gravid med nr. to..
sagen er den, at vi har en datter sammen, hun er begyndt at vise tydelige tegn på at hun savner sin far meget .. og nogen gange ved jeg slet ikke hvad jeg skal stille op.. han har arbejdet megt her over sommeren, hvilket er forståeligt, men her når vi begynder på uddannelse, så kan jeg bare se at det bliver værre, og det bliver endnu værre når jeg så stor med to børn som mangler deres far i hverdagen..
min kæreste og jeg får fri omkring kl. 16.15, så henter vi den store i dagplejen, når vi kommer hjem, er kl. blevet 17.. så gør han sig klar til t tage ned og træne, dette gør han HVER dag! han har så lige informeret mig om at fra nu af vil træningen komme til at tage 2 timer + de 10 min det tager at køre derned, det er altså 2 timer og 20 minutter han er væk.. han ager afsted kl. 17.30 , og er hjemme igen omkring kl. 20 .. så går der en halv time og så skal datteren i seng.. hvad skal jeg gøre ! 
og oveni dette, så kommer der jo også lektier .. osv. så det også tid der bliver taget fra os som familie, vi kommer jo kun til at ses i weekenderne.. og når han så kommer fra træning, så er jeg jo udkørt efter 2 børn som jeg har passet alene i alt den tid, plus jeg skal lave lektier.. der er ingen tid tilbage til at være kærester...
føler at mine børn bliver forsømt af ham, og det samme føler jeg at jeg bliver som kæreste... det resultere i et utal af skænderier, hvor det går rigtig højt til tider....
er helt ude af den, og synes ikke jeg laver andet end at sidde og tude hele tiden...
jeg elsker ham, og vil ikke miste ham, og vidste at træningen var vigtig, nok bare ikke at den var vigtigere end mig og børnene, hvilket helt klart er hvad jeg føler ..
hjælp piger.... hvordan skal jeg forholde mig, er helt ødelagt efterhånden
bliver snart nødt til at skære ned på mit studie og tage den på 3 år istedet for 2 hvis det her fortsætter
kan slet ikke rumme mere