Hvilke kattemad får din kat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.149 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. august 2012

Kloster

Hej.

Jeg synes ikke rigtig, jeg kan finde det "rette" kattemad til vores katte.

De er neutraliseret, han og hun kat, 2 og 4 år, langhåret.

Vil ikke give en formue for foder, men vil også gerne have noget ordentligt noget. Har prøvet lidt forskelligt, både fra dyrlægen, dyrhandleren og supermarkedet. Men er stadig noget i tvivl...

Hvad anbefaler I og pris?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Solstrålebørn

Kloster skriver:

Hej.

Vil ikke give en formue for foder, men vil også gerne have noget ordentligt noget. Har prøvet lidt forskelligt, både fra dyrlægen, dyrhandleren og supermarkedet. Men er stadig noget i tvivl...

Vores fik Arion... 

Anmeld

15. august 2012

RiUL

Royal canin, til perser. Men man kan også få noget til langhårede, og noget til neutraliserede katte. Det er lidt dyrt, men mætter mere end det billige fra supermarkederne.

Anmeld

15. august 2012

2babygirls

Kloster skriver:

Hej.

Her spiser de Orijen kattemad.
7kg for 459 ved vores dyrlæge.
Det holder gerne ca 2 mdr til vores to katte.

Det er uden at det der "Kiksedej" som dyrlægen sagde, såsom mel da katte ikke har behovet. Det er vildkatte foder

Anmeld

15. august 2012

Camillos

Kloster skriver:

Hej.

vores får hills sensetive skin 450 for 5 kg. det bliver målt af i portioner og holder ca 2 måneder for 2 katte. deres pels har super godt af det  bliver blank og fin og huden skæller ikke

Anmeld

15. august 2012

BellaCiinea

Hej.

Vores får normalt IAMS, men vi prøvede Royal Canin denne gang, men det er ikk så godt.. De kastede op af det begge to

Så her er det IAMS.. giver 699kr. for 15kg

Vi måler af, og det holder i tjah-- ca. 3-4mdr. til 2 katte =)

Anmeld

15. august 2012

FruK

Vores to får Royal Canin - til neutraliserede katte.

Den her:
http://shop.petworld.dk/product/voksen---seniortoerfoder/sterilised-3182550737623.aspx#top

Jeg køber det udelukkende i 10 kg sække og kun når det er på tilbud - så er kiloprisen ca. det halve (46 kr/kg) i forhold til de små 4 kg poser (90 kr/kg). 

De spiser mindre end hvis vi køber det helt billige, fordi det mætter bedre. Og så ved vi, at de får hvad de har brug for af næringsstoffer.

Våd foder får de så til gengæld det billige i portionsposer som "ekstra" lækkerbidsken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.