Billedespam af ham den lille :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2012

TbCp

Storms-Mor skriver:

så det kan ikke mærkes på ham ?

Tjoh... altså han er ret sensitiv og vil kun sin mor og far (helst mor) men ellers synes jeg han klarer det så flot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

Moar2011

TbCp skriver:

Tjoh... altså han er ret sensitiv og vil kun sin mor og far (helst mor) men ellers synes jeg han klarer det så flot

okey - ja de små er ret mor glad

Anmeld

15. august 2012

Wimmie

Hvor er han bare skøn og charmerende - tænk hvor turbulent det hele har været og nu er I her... Det er helt fantastisk 

Og hvor fint med de øjne (han er jo en lille David Bowie)...har det egl. ikke en betegnelse når de har 2 forskellige farver?

Anmeld

15. august 2012

TbCp

Wimmie skriver:

Hvor er han bare skøn og charmerende - tænk hvor turbulent det hele har været og nu er I her... Det er helt fantastisk 

Og hvor fint med de øjne (han er jo en lille David Bowie)...har det egl. ikke en betegnelse når de har 2 forskellige farver?

Tak Ja han er dejlig

Jo det hedder et eller andet bestemt.... som jeg har glemt lige nu....

Anmeld

15. august 2012

TbCp

Wimmie skriver:

Og så googlede jeg lige det heddet Heterokromi

Anmeld

15. august 2012

M&N

Øj sikke en lækker lille base du har dig og hvor er det bare stort at han har udviklet sig sådan, har fulgt jer siden fødslen og det har jo været en hård kamp men var ikke i tvivl om han var en lille fighter.. .

Ihh hvor er han fin og NOGLE FLOOOOTTE store øjne! 

Anmeld

15. august 2012

TbCp

BabyWish2012 <3 skriver:

Øj sikke en lækker lille base du har dig og hvor er det bare stort at han har udviklet sig sådan, har fulgt jer siden fødslen og det har jo været en hård kamp men var ikke i tvivl om han var en lille fighter.. .

Ihh hvor er han fin og NOGLE FLOOOOTTE store øjne! 

1000 tak Og ja han har så dejlige øjne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.