Så er det idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. august 2012

Lene32

at Amanda skal have sin 3 mdr's vaccination.
Det kommer sikkert til at gøre lige så ondt på mor som på hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ka huske at jeg bare ga thea en babs i munden, også opdagede hun det slet ik! 

Syntes de tager det hårde, jo større de bliver! Vh stine

Anmeld

15. august 2012

Koen.

Lene32 skriver:

at Amanda skal have sin 3 mdr's vaccination.
Det kommer sikkert til at gøre lige så ondt på mor som på hende

Har det på samme måde, Liam skal have sin i morgen tænkte da jeg var gravid denne gang at alt sådan noget måtte blive lettere her anden gang, men niks

Anmeld

15. august 2012

Dot D

Husk, at det slet ikke er sikkert, at det gør ondt på hende, men at din reaktion KAN få det til at gøre ondt.

Hvis du sluger kamelen, og lader som om det ikke er hårdt for dig, så klare hun det garanteret til UG med x og slange

Jeg blev så tosset til en af de første vacc. Sophie skulle have, sygeplejesken stod med sprøjten i hånden, kiggede pigen lige i øjnene og sagde: NÅÅÅÅÅ, hvor er det synd for dig, nu kommer det til at gøre ondt Hvad F..... tænker hun på. Sagde også straks til hende, at vi absolut ikke siger sådan, det var noget mærkeligt noget at sige, for tre måneder, så reagere de små mest på omgivelsernes reaktion. 

Der har aldrig været noget med Sophie, vi har fået hende til at føle sig tryg på skøddet af én af os, det er det allerbedste, du kan gøre for hende

Sophus derimod, har grædt lidt hver gang, men vi har ikke gjort det anderledes. Stadigt prøvet at gøre ham så tryg så muligt

Håber det går godt - for jer begge

Anmeld

15. august 2012

Lene32

tanja. skriver:

Har det på samme måde, Liam skal have sin i morgen tænkte da jeg var gravid denne gang at alt sådan noget måtte blive lettere her anden gang, men niks

Når det drejer sig om mine børn og smerte vænner jeg mig aldrig til det.
Håber ikke hun blir syg af det efterfølgende.

Anmeld

15. august 2012

LR85

Åhh, glæder mig ikke til det er vores tur om en måned. Tror jeg sender manden afsted med den lille dreng

Anmeld

15. august 2012

Lene32

Dot D skriver:

Husk, at det slet ikke er sikkert, at det gør ondt på hende, men at din reaktion KAN få det til at gøre ondt.

Hvis du sluger kamelen, og lader som om det ikke er hårdt for dig, så klare hun det garanteret til UG med x og slange

Jeg blev så tosset til en af de første vacc. Sophie skulle have, sygeplejesken stod med sprøjten i hånden, kiggede pigen lige i øjnene og sagde: NÅÅÅÅÅ, hvor er det synd for dig, nu kommer det til at gøre ondt Hvad F..... tænker hun på. Sagde også straks til hende, at vi absolut ikke siger sådan, det var noget mærkeligt noget at sige, for tre måneder, så reagere de små mest på omgivelsernes reaktion. 

Der har aldrig været noget med Sophie, vi har fået hende til at føle sig tryg på skøddet af én af os, det er det allerbedste, du kan gøre for hende

Sophus derimod, har grædt lidt hver gang, men vi har ikke gjort det anderledes. Stadigt prøvet at gøre ham så tryg så muligt

Håber det går godt - for jer begge

Du har helt ret.
Sikke da en dum sygeplejerske.
Jeg skal alene afsted da min mand er på arbejde.Han plejer ellers at være bedre til sådan nogle ting end jeg.Jeg må bare tage mig sammen.

Anmeld

15. august 2012

Dot D

Lene32 skriver:

Du har helt ret.
Sikke da en dum sygeplejerske.
Jeg skal alene afsted da min mand er på arbejde.Han plejer ellers at være bedre til sådan nogle ting end jeg.Jeg må bare tage mig sammen.

Det er i hvert fald det bedste, du kan gøre for hende

Du får lige endnu et kram Kan godt følge, at det er svært, når du først har det sådan...

Men jeg  for at det går rigtigt godt

Anmeld

15. august 2012

Lene32

StineW79 skriver:

Jeg ka huske at jeg bare ga thea en babs i munden, også opdagede hun det slet ik! 

Syntes de tager det hårde, jo større de bliver! Vh stine

Ja,det er værre jo ældre de blir.
Det med at give sut kan vi ikke bruge for hun vil kun have sutten når hun skal sove.
Det er ikke så tosset.

Anmeld

15. august 2012

Lene32

Dot D skriver:

Det er i hvert fald det bedste, du kan gøre for hende

Du får lige endnu et kram Kan godt følge, at det er svært, når du først har det sådan...

Men jeg  for at det går rigtigt godt

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.