Skal jeg snart til læge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Anonym trådstarter

Har en masse tanker som jeg har gået med i længere tid, så vil gerne hører om i evt kunne hjælpe mig.

Vi har forsøgt at blive forældre siden September 2010 - og der sker intet.

Det er ret frustrerende både fordi at mange i familien har fået børn, og min kærestes bror venter nu nummer 2...

Jeg er bliver sur og arrig når jeg hører at andre venter sig, vil ikke hverken snakke om dem eller hører om dem.

Det blandet med at manden virkelig ønsker sig en datter/søn snart, og ret så ofte snakker om hans "fantastiske" nevø. - jeg er jo klart jaloux...  - Men nøj hvor er det hårdt at se og hører om alle andres perfekte liv. (Jeg har ellers alt andet hvad man kan ønske sig - bare ikke børn)

Min menustration er rimelig regelmæssigt, den svinger med et par dage hver gang. Men der kommer bare ikke bid.

Min jalousi begynder snart at tage overhånd, men jeg er bare ikke typen der går til læge med småting... Er bare begyndt at overveje om tiden er ved at være der. Er tiden kommet for at jeg skal tjekkes for om jeg ikke kan blive gravid?

Det er sørme hårdt når man ikke får bid overhovedet... Jeg ønsker mig en baby.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

sus73

Anonym skriver:

Har en masse tanker som jeg har gået med i længere tid, så vil gerne hører om i evt kunne hjælpe mig.

Det er ret frustrerende både fordi at mange i familien har fået børn, og min kærestes bror venter nu nummer 2...

Jeg er bliver sur og arrig når jeg hører at andre venter sig, vil ikke hverken snakke om dem eller hører om dem.

Det blandet med at manden virkelig ønsker sig en datter/søn snart, og ret så ofte snakker om hans "fantastiske" nevø. - jeg er jo klart jaloux...  - Men nøj hvor er det hårdt at se og hører om alle andres perfekte liv. (Jeg har ellers alt andet hvad man kan ønske sig - bare ikke børn)

Min menustration er rimelig regelmæssigt, den svinger med et par dage hver gang. Men der kommer bare ikke bid.

Min jalousi begynder snart at tage overhånd, men jeg er bare ikke typen der går til læge med småting... Er bare begyndt at overveje om tiden er ved at være der. Er tiden kommet for at jeg skal tjekkes for om jeg ikke kan blive gravid?

I har forsøgt i næsten to år - jeg synes helt klart I begge skal tage til lægen for at blive tjekket. Synes ikke det er "småting" som du skriver, for det tærrer enormt på én, når man ønsker sig så brændende at blive gravid, og at det efter lang tid ikke er lykkes endnu.

Anmeld

14. august 2012

FruK

sus73 skriver:

I har forsøgt i næsten to år - jeg synes helt klart I begge skal tage til lægen for at blive tjekket. Synes ikke det er "småting" som du skriver, for det tærrer enormt på én, når man ønsker sig så brændende at blive gravid, og at det efter lang tid ikke er lykkes endnu.

Meget enig. 

Anmeld

14. august 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

jeg vil sige i skal søge Læge, Mig og min kæreste skal selv til læge den 15 september hvis vi ikke er gravide denne måned, og vi har prøvet på det i 3 år og 5 måneder , og har hele tiden trukket den for vil så gerne selv, men nu magter jeg det heller ikke mere

så synes helt klart i skal tage til udredning...

Anmeld

14. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes bestemt ik det er små ting, ik at ku få sit drømme barn, med den man Elsker! Så skynd jer afsted til lægen begge  to!! Vh stine

Anmeld

14. august 2012

Miss Church

Det er efter min mening overhoved ikke små ting! Jeg synes at i begge to skal tage et smut forbi lægen. 

Og så skal du selvfølgelig have en kæmpe krammer 

for at det også lykkedes for jer 

Anmeld

15. august 2012

Jupiter

Pyh, den jalousi kender jeg alt for godt.

Her er der også baby boom omkring os, og jeg er ved at DØ over det!

I har prøvet rigtig længe, det er da helt sikkert en god ide at gå til lægen nu, og få hjælp til at finde ud af hvad der sker.

til dig - jeg føler med dig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.