3 Hjulet Cykel købes i Randers og omeng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.439 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. maj 2009

Sweet1978

Min datter fylder snart 2 og skal have en 3 hjulet cykel, ved jo at de bruger dem så kort tid at de ikke bliver slidt, så en brugt kan være god nok.

Det skal være af jern, sæddet skal kunne justeres i højden  og gerne med vippelad. (ved de findes i bl.a. mærket Winther)

Farven er ikke så afgørende.

Max. pris 350, da jeg ved de fås fra ny for ca. 450.

Vedhæft gerne et billede hvis du har en du vil af med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

Valle81

Sweet1978 skriver:

Min datter fylder snart 2 og skal have en 3 hjulet cykel, ved jo at de bruger dem så kort tid at de ikke bliver slidt, så en brugt kan være god nok.

Det skal være af jern, sæddet skal kunne justeres i højden  og gerne med vippelad. (ved de findes i bl.a. mærket Winther)

Farven er ikke så afgørende.

Max. pris 350, da jeg ved de fås fra ny for ca. 450.

Vedhæft gerne et billede hvis du har en du vil af med.

Hejsa.

Jeg har en helt pink winther trehjulet med vippelad.

Fjederen til vippeladet mangler desværre, men der akn laves en form for løsning, så ladet kan blive siddende på.

Den er til salg, jeg vil sælge den for 300 kr.

Den står ude ved mine forældre, så kan desværre ikke tage et billede af den, før jeg kan komme derud i weekenden. Men den er pæn velholdt...

Jeg bor i Viborg???

Christina

Anmeld

14. maj 2009

Valle81

Fandt et billede af den på nettet, så kan du se hvordan den så ud fra ny

Anmeld

14. maj 2009

Valle81

Valle81 skriver:

Fandt et billede af den på nettet, så kan du se hvordan den så ud fra ny

Prøver lige med billedet:0)

Anmeld

14. maj 2009

Sweet1978

Valle81 skriver:

Hejsa.

Jeg har en helt pink winther trehjulet med vippelad.

Fjederen til vippeladet mangler desværre, men der akn laves en form for løsning, så ladet kan blive siddende på.

Den er til salg, jeg vil sælge den for 300 kr.

Den står ude ved mine forældre, så kan desværre ikke tage et billede af den, før jeg kan komme derud i weekenden. Men den er pæn velholdt...

Jeg bor i Viborg???

Christina

Den er rigtig sød, men venter lige og ser om jeg ikke kan finde en der ikke er i stykker, for vil da gerne have at hun kan bruge ladet og at det ikke bare er låst. Vi får se om jeg vender tilbage.

Anmeld

14. maj 2009

Valle81

Sweet1978 skriver:

Den er rigtig sød, men venter lige og ser om jeg ikke kan finde en der ikke er i stykker, for vil da gerne have at hun kan bruge ladet og at det ikke bare er låst. Vi får se om jeg vender tilbage.

bare i orden

Anmeld

18. maj 2009

Sweet1978

Jeg har fundet en ny Winther cykel (flerfarvet så den kan også bruges til kommende børn, selvom det skulle blive drenge, til 529,-. Den ender det nok med vi køber om et par uger, men vil lige give det et sidste go her om vi ikke kunne finde en brugt som ikke er i stykker.

Anmeld

18. maj 2009

Sweet1978

Stumpen skriver:

Her er nogle

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=60233233

http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp

Tusind tak for tippet, jeg er ikke selv så god til at finde rundt på nettet, den er akkurat magen til den jeg har kig på, og den er jo så fin som ny, har kontaktet dem... Super

Anmeld

18. maj 2009

Stumpen

Sweet1978 skriver:

Tusind tak for tippet, jeg er ikke selv så god til at finde rundt på nettet, den er akkurat magen til den jeg har kig på, og den er jo så fin som ny, har kontaktet dem... Super

Det var så lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.