Januar baby - overtøj???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. august 2012

birthee

Nå, denne gang er det en januar baby jeg venter mig, og er helt på herrens mark hvad angår overtøj til sådan en bette størrelse, da mine 2 andre er april og maj børn... Så hvad har jeres januar-barn haft på hjem fra sygehuset, ud at sove osv???

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

MorDk

Nu har jeg sept. barn og venter endnu et... men tænker HVIS jeg ventede et januarbarn... så ville jeg købe en lille fleecedragt evt.

Uld-hue, uld undertøj mm.

Anmeld

14. august 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Min Sofie er fra oktober. jeg har sådan en strikket flyverdragt og den har bare været guld værd!

Den er af noget uld og jeg har ikke én gang oplevet at hun hverken svede eller frøs i den

Vi havde også en lille hjelm og vanter i uld.

Anmeld

14. august 2012

DitteFisk

Min dreng er novemberbarn, og til ham havde vi en kørepose til barnevognen. Omkring jul fik han en flyverdragt i str 62 Vi kunne måske godt have købt flyverdragten inden fødslen, men ventede fordi det jo er svært at vide hvilken størrelse han skulle have.

Anmeld

14. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Min pige fik flyverdragt på, som havde fusser i sig - og så havde hun en hue på

Anmeld

14. august 2012

Pige2009

birthee skriver:

Nå, denne gang er det en januar baby jeg venter mig, og er helt på herrens mark hvad angår overtøj til sådan en bette størrelse, da mine 2 andre er april og maj børn... Så hvad har jeres januar-barn haft på hjem fra sygehuset, ud at sove osv???

Knus

Laura sov i fleecejakke i sin Voksipose, men havde flyverdragt til udendørs brug og de korte ture i bilen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.