vinterstøvler til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.752 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. august 2012

helle85

er der nogen af jer der har erfaring med støvler fra sorel?

om de støtter barnet fod lidt eller om det er ligesom et par termo støvler?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

helle85

.

Anmeld

14. august 2012

Carl-Emil's mor

helle85 skriver:

er der nogen af jer der har erfaring med støvler fra sorel?

om de støtter barnet fod lidt eller om det er ligesom et par termo støvler?

jeg er hybermobil og sorel er en af de få vinterstøvler der har fungeret rigtig godt for mig så langt tilbage jeg kan huske jeg har haft dem

Anmeld

14. august 2012

MorDk

Jeg har selv Sorel støvler.... men sys de virker meget tunge? Men ved selvfølgelig ikke hvordan de er til børn? Men de virker bare meget tunge og stive sys jeg...

Anmeld

14. august 2012

Aabye

Jeg følger lige lidt med her.. Har nemlig også overvejet at købe Sorell støvler til min dreng her til vinter..

Anmeld

14. august 2012

Carl-Emil's mor

MorDk skriver:

Jeg har selv Sorel støvler.... men sys de virker meget tunge? Men ved selvfølgelig ikke hvordan de er til børn? Men de virker bare meget tunge og stive sys jeg...

min erfaring fra de seneste år i inst. er at de er blevet lettre og lettere

så kommer måske an på hvilken model det er man har

Anmeld

14. august 2012

helle85

Carl-Emil's mor skriver:

jeg er hybermobil og sorel er en af de få vinterstøvler der har fungeret rigtig godt for mig så langt tilbage jeg kan huske jeg har haft dem

okay det er fordi min datter gå skævt på fødderne, så hun skal helst have nogen der støtter og som regl plejer vi at købe ecco eller naturino. men, nå vinterne er så våde som de har været de sidste par år så bliver de gennem blødt i børnehaven så vi måtte købe termo støvler til børnehave brug sidste år og de er ikke så gode for hendes fødder. og jeg syntes at de her ser mere vand tætte ud

har lige sat et link med da der findes flere forskellige par

http://www.skoringen.dk/sko/boern.aspx?type=4

Anmeld

14. august 2012

Carl-Emil's mor

helle85 skriver:

okay det er fordi min datter gå skævt på fødderne, så hun skal helst have nogen der støtter og som regl plejer vi at købe ecco eller naturino. men, nå vinterne er så våde som de har været de sidste par år så bliver de gennem blødt i børnehaven så vi måtte købe termo støvler til børnehave brug sidste år og de er ikke så gode for hendes fødder. og jeg syntes at de her ser mere vand tætte ud

har lige sat et link med da der findes flere forskellige par

http://www.skoringen.dk/sko/boern.aspx?type=4

jeg har altid gået skævt ( indaf ) og derfor slidt mine sko forkert

klipklappere kan jeg have på ca 6 gange så er de slidt ned i hælen ind mod hinanden..

Men sorel har jeg haft det rigtig godt med

Min erfaring med sorel er at de skal have noget impranering( staves ? ) for ellers tager de for hurtigt vand ind hvilket gør at de helt våde dage er de ikke 100% optimale

Måske du kan tage ned i butikken også kan I prøve jer frem?

Jeg havde støttende indlæg i mine sko da jeg var lille for at støtte mine fødder så godt som muligt og det hjalp

Anmeld

14. august 2012

helle85

Carl-Emil's mor skriver:

jeg har altid gået skævt ( indaf ) og derfor slidt mine sko forkert

klipklappere kan jeg have på ca 6 gange så er de slidt ned i hælen ind mod hinanden..

Men sorel har jeg haft det rigtig godt med

Min erfaring med sorel er at de skal have noget impranering( staves ? ) for ellers tager de for hurtigt vand ind hvilket gør at de helt våde dage er de ikke 100% optimale

Måske du kan tage ned i butikken også kan I prøve jer frem?

Jeg havde støttende indlæg i mine sko da jeg var lille for at støtte mine fødder så godt som muligt og det hjalp

ja det må vi nok gører. det kan godt værer jeg fik formuleret mig forkert, tær gå ind mod hinanden lige om lidt hjulbennet (tror jeg man kan kalde det)

lægen har aldrig talt om at man kan få indlæg til at støtte for det, de har kun sagt at  de fleste vokser fra det inden de er 5-6 år, og nu bliver hun snart 5

Anmeld

14. august 2012

Carl-Emil's mor

helle85 skriver:

ja det må vi nok gører. det kan godt værer jeg fik formuleret mig forkert, tær gå ind mod hinanden lige om lidt hjulbennet (tror jeg man kan kalde det)

lægen har aldrig talt om at man kan få indlæg til at støtte for det, de har kun sagt at  de fleste vokser fra det inden de er 5-6 år, og nu bliver hun snart 5

hmm de fleste af sådanne ting kan man få indlæg til

så måske du kan spørge ind til det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.