En god Update her fra os af :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

865 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Viventerjer

Hej vi var til kursus her idag .. Og havde egentlig ventet først at, kunne starte IVF midt Oktober grundet jeg blev vaccineret mod røde hunde midt Juli. Men fik afvide vi allerede kan starte med IVF "langt forløb" efter næste mens. midt September

Der skal åbenbart kun være gået 3 mdr. fra vacinationen til - når de tilbagelægger et befrugtet æg i livmoderen Happy Happy Happy .. endelig sker det lige straks

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

tarkoflen

Viventerdig skriver:

Hej vi var til kursus her idag .. Og havde egentlig ventet først at, kunne starte IVF midt Oktober grundet jeg blev vaccineret mod røde hunde midt Juli. Men fik afvide vi allerede kan starte med IVF "langt forløb" efter næste mens. midt September

Der skal åbenbart kun være gået 3 mdr. fra vacinationen til - når de tilbagelægger et befrugtet æg i livmoderen Happy Happy Happy .. endelig sker det lige straks

Jubiii fedt for jer

Håber l fik rigtig meget ud af mødet

Anmeld

15. august 2012

Viventerjer

Det gjorde vi bestemt.. Simpelthen bare en skøn nyhed og få

Anmeld

15. august 2012

Åse

Det er altid dejligt med gode indlæg... 

Anmeld

15. august 2012

Viventerjer

Ja nemlig, syntes jeg også jeg har brug for en gang i mellem

Anmeld

15. august 2012

Fidus

Viventerdig skriver:

Tillykke og Eeej  hvor er det dejligt at høre  og så en md, tidligere hvor fedt for jer

Anmeld

15. august 2012

Viventerjer

Fidus skriver:

Tillykke og Eeej  hvor er det dejligt at høre  og så en md, tidligere hvor fedt for jer

Ja, når vi har ventet næsten 10 mdr på at, få styr på stofskiftet og udredelse af æggeledere få så at, få fjernet æggelederene... Så er en måned før tid en kæmpe gave

Mange tak

Anmeld

15. august 2012

Fidus

Viventerdig skriver:

Ja, når vi har ventet næsten 10 mdr på at, få styr på stofskiftet og udredelse af æggeledere få så at, få fjernet æggelederene... Så er en måned før tid en kæmpe gave

Mange tak

ja, det er en kæmpe gave at få så glad på jeres vegne glæder mig til at følge jer herinde

Anmeld

15. august 2012

Viventerjer

Det simpelthen bare så dejligt med den støtte man får fra jer herinde super side det her..!!! Nu hvor jeg ikke lige er en af dem der går og skilter Ivf til min omgangsgreds.. Så det sku rart at, der nogle andre man kan dele sine spørgsmål, op og nedture

Anmeld

15. august 2012

Viventerjer

Kan forresten læse det er lykkedes for jer .. Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.