baby alene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg har bare et lille spørgsmål jeg har tænkt længe over...

Hvor meget må baby på 1-2 måned ligge alene?

Lad os sige han får mad, og når han så er færdig med at spise, er det så ok at han næsten hver gang (så tit han vil) bliver lagt , så han ligger alene? Altså han er i samme rum som os, og er højest 2-3 meter fra os?

Men jeg har bare tænkt på det længe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Lad os sige han får mad, og når han så er færdig med at spise, er det så ok at han næsten hver gang (så tit han vil) bliver lagt , så han ligger alene? Altså han er i samme rum som os, og er højest 2-3 meter fra os?

min SP og SP hovedkontor heroppe siger " Baby siger selv til hvis baby ikke vil ligge alene" ...

Jeg havde meget svært ved at lade carl-emil ligge og lege alene, nogle gange skreg han hvis jeg tog ham op efter f.eks 10 min for han var ikke klar.. han ELSKER sin ego tid

nogle gange kan han også godt lide bare at ligge og lege i sin barnevogn og vil ikke tages op men vil heller ikke sove

min SP siger det kun er super sundt tegn og rigtig flot af ham selv at sige til hvad han vil og ikke vil..

så hvis baby kan høre jer og baby kalder på jer og I så kommer så ser jeg intet problem.

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

min SP og SP hovedkontor heroppe siger " Baby siger selv til hvis baby ikke vil ligge alene" ...

Jeg havde meget svært ved at lade carl-emil ligge og lege alene, nogle gange skreg han hvis jeg tog ham op efter f.eks 10 min for han var ikke klar.. han ELSKER sin ego tid

nogle gange kan han også godt lide bare at ligge og lege i sin barnevogn og vil ikke tages op men vil heller ikke sove

min SP siger det kun er super sundt tegn og rigtig flot af ham selv at sige til hvad han vil og ikke vil..

så hvis baby kan høre jer og baby kalder på jer og I så kommer så ser jeg intet problem.

okay, super, tak for svar!! så kan jeg være rolig igen hehe.. :-)

Anmeld

14. august 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Det er helt okay .. 

Det har Oscar gjort meget da han var lille

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Det er helt okay .. 

Det har Oscar gjort meget da han var lille

super mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.