Hellere drikke øl med ven...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Anonym trådstarter

øv øv øv og øv.. Jeg bliver squ så skuffet hver gang selvom jeg er lidt ved at "venne" mig til det. 

Min kæreste har sjovt nok altid "tidligt" fri fra job, når jeg laver noget og ikke er hjemme. 

Kommer så hjem idag med vores søn på 1 måned, kæresten ligger og sover, og jeg lader ham sove, fordi han ALTID er træt og ALTID vil sove, så jeg tænkte at han ville være mere frisk til at være sammen med vores søn og jeg når han vågnede hvis jeg lod ham sove. Han vågner så 1 ½ time efter jeg er kommet hjem, og det første han skal er ned og drikke en øl (selvfølgelig mere end 1!) med sin ven? 

Det er fint han vil hygge sig. MEN jeg synes dette sker for tit og nej det nytter intet at snakke med ham om det - desværre...

Jeg bliver bare skuffet hver gang, har vidst for mange forventninger hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

MorDk

Jeg ville sgu også blive skuffet! Og jeg ville helt klart tage den op!!!

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg ville sgu også blive skuffet! Og jeg ville helt klart tage den op!!!

Jeg har prøvet så mange gange at tage den op, men hver gang får han den vendt så det er mig der er problemet.. er godt træt af at jeg skal tage mig af alt :/

Anmeld

14. august 2012

5timesacharm..right?

ville helt klart også tage den op med ham !

og spørge ham om han er interesseret i jeres familie eller hvad??

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

Nørbo92 skriver:

ville helt klart også tage den op med ham !

og spørge ham om han er interesseret i jeres familie eller hvad??

Det har jeg prøvet mange gange, han mener selvfølgelig at han hjælper til osv. men det synes jeg ikke... han har da i hvert fald ikke hjulpet mig om natten med vores søn endnu, (han får flaske) og han siger "æjjjjjh" hver gang vores søn skal skiftes og jeg beder ham om det. han virker ikke som om han gider fader-rollen men at han gerne vil have en familie hvis du forstår  Jeg har dog prøvet at snakke med ham om dette tusind gange, men så er jeg bare en sur kælling og han kan ikke se problemet. 

Anmeld

14. august 2012

5timesacharm..right?

Anonym skriver:

Det har jeg prøvet mange gange, han mener selvfølgelig at han hjælper til osv. men det synes jeg ikke... han har da i hvert fald ikke hjulpet mig om natten med vores søn endnu, (han får flaske) og han siger "æjjjjjh" hver gang vores søn skal skiftes og jeg beder ham om det. han virker ikke som om han gider fader-rollen men at han gerne vil have en familie hvis du forstår  Jeg har dog prøvet at snakke med ham om dette tusind gange, men så er jeg bare en sur kælling og han kan ikke se problemet. 

tror du skal tænke over hvorvidt du har lyst til at fortsætte et forhold med sådan en.. jovist er du mor, men ik til ham ...

tænk på dig selv og jeres barn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.