Stjernepude vol. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.991 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Linda-M

Så blev det min tur til at forsøge mig med en stjernepude.

Det originale er jo syet af firkanter og med 5 takker, men jeg ville altså have 6 takker på så jeg kunne skifte mellem farverne.

Det krævede lidt genopfriskning af geometri og reglerne for en stjerne, men det gik

Det giver et noget andet look end den originale og var noget sur på den da jeg gik i seng, men efter en nats søvn er jeg alligevel ganske tilfreds og Morgan har godkendt den

www.tusindetanker.blogspot.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Aabye

ØØØØØJ Den er sej.. Vil du ikke smide en opskrift på den..

Anmeld

14. august 2012

Ønskeønskeønskebarn

Line - med Bobben skriver:

ØØØØØJ Den er sej.. Vil du ikke smide en opskrift på den..

Enig

Anmeld

14. august 2012

birthee

Linda-M skriver:

Det originale er jo syet af firkanter og med 5 takker, men jeg ville altså have 6 takker på så jeg kunne skifte mellem farverne.

Det krævede lidt genopfriskning af geometri og reglerne for en stjerne, men det gik

Det giver et noget andet look end den originale og var noget sur på den da jeg gik i seng, men efter en nats søvn er jeg alligevel ganske tilfreds og Morgan har godkendt den

Det er du nu sluppet meget godt fra!!! Hvordan ser det ud med en opskrift på sådan en pude???

Anmeld

14. august 2012

Frk-Lotusblomst

Den er da mega fed.

Anmeld

14. august 2012

Ayasmor

Rigtig flot håndarbejde

Anmeld

14. august 2012

eliasmum

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej hvor er den fed.... Jeg håber virkelig at du smider en opskrift...

Anmeld

14. august 2012

Mother-love

Nøøøj hvor er den bare fed. Vil du please dele opskrift? Jeg tænker det er ruder der er syet sammen hvad fyld har du brugt? Og hvordan har du lappet den efter fyldet?

Anmeld

14. august 2012

Mother-love

Har luret lidt hvordan du har lavet den. Men hvor mange kg kugler har du brugt?

Anmeld

14. august 2012

Princesspigen

Linda-M skriver:

den er da mega lækker  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.