Han er ulykkelig om natten....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. maj 2009

Henri84

Åhh hvor jeg trænger til søvn ;o)
Min dreng på 8 1/2 mdr. er begyndt at vågne om natten og være ulykkelig... Han græder og græder, og er rigtig svær at trøste... I nat brugte jeg en time bare på at få ham til at falde til ro den ene gang! Han vil intet, ikke en gang ammes, som han ellers altid vil, han skriger bare...
Han har haft en tur før, for nogle uger siden, da varede det 2 uger, og kulminerede med at han begyndte at nægte at spise og drikke om dagen...
Ved bare ikke hvad der sker for ham :/
Om dagen er han den gladeste baby, så glad, smilende og tilfreds..
Hvad er det lige der sker for ham?
Knus Henriette og Elias (240808)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

A.

ja men det kan være mange ting fx tiger spring,tænder eller ører

Anmeld

14. maj 2009

Pia

Min datter havde sådan en tur da hun var omkring 9 måneder..
Det viste sig at hun havde mellemørs betændelse, så det var derfor hun vågnede om natten ..
samtidig havde hun en periode hvor hun også begyndte og skrige om natten og var helt utrøstelig..
Min sp mente at det var når hun havde drømt.. Jeg plejde jo og tage hende op og ville trøste hende, men hun kunne slet ikke finde ro ved mig og snurrede bare helt vildt rundt..
Jeg prøvede så og lade hende ligge i hendes seng og så bare putte hende godt med dynen og sutten imens jeg sang og så faldt hun ret hurtig til ro igen..

Men det kan jo også være så mange andre ting..
Men prøv og tag en snak med din sp..

Kh Pia.

Anmeld

14. maj 2009

Honningblomst

Åh, stakkels lille dreng...hvis ikke han sover ved dig, så prøv at lade ham ligge og sove tæt på dig, så kan du hurtigt nusse ham når han begynder at blive urolig og måske slippe for at han bliver rigtig ked.
Ellers ville jeg også sige at du skal få tjekket hans ører..
knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.