Sender I ønskelister med? (Og hvad står/stod der på jeres?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.348 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. august 2012

AnnaK89

Vi er så småt ved at planlægge barnedåb for Carolina og skal jo have sendt nogle invitationer ud, men nu kom jeg til at tænke på - sendte/sender i ønskeliste med ud? Eller er det for meget at gøre?

Jeg har ikke super meget erfaring med hvad der anbefales til babyer, da Lærke aldrig har haft behov for det, så ved egentlig ikke rigtig hvad vi skal ønske os til hende?

Hvad ønskede I til jeres børn?

Og til sidst, synes I godt man kan servere pålægskagemand/fiskekagemand til en dåb og så et kæmpe kage/kaffebord bagefter?

Tak for ideer på forhånd 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

MorDk

AnnaKJ skriver:

Vi er så småt ved at planlægge barnedåb for Carolina og skal jo have sendt nogle invitationer ud, men nu kom jeg til at tænke på - sendte/sender i ønskeliste med ud? Eller er det for meget at gøre? Jeg skrev ønsker på (forskellige til alle) så var vi ihvertfald sikre på vi ikke skulle ud og bytte bagefter *S*

Jeg har ikke super meget erfaring med hvad der anbefales til babyer, da Lærke aldrig har haft behov for det, så ved egentlig ikke rigtig hvad vi skal ønske os til hende? I kunne fx. ønske jer: Trip Trapstol, gavekort til fotograf, bObles tumledyr, Årskort til Zoo, Tøj, Gavekort til Ikea, Sparebøsse, Dublo osv.

Hvad ønskede I til jeres børn? Dåbsrør, sparebøsse (elefant fra george Jensen), Tøj, Bøger, Gavekort, bObles, Penge osv.

Og til sidst, synes I godt man kan servere pålægskagemand/fiskekagemand til en dåb og så et kæmpe kage/kaffebord bagefter? Sagtens! Man kan jo serverer liiige nøjagtig det man har lyst til *S*

Tak for ideer på forhånd 

Håber du kan bruge mine svar!

Anmeld

14. august 2012

AnnaK89

MorDk skriver:

Håber du kan bruge mine svar!

Tusind tak - det kunne jeg sagtens

Anmeld

14. august 2012

Team Putte

AnnaKJ skriver:

Vi er så småt ved at planlægge barnedåb for Carolina og skal jo have sendt nogle invitationer ud, men nu kom jeg til at tænke på - sendte/sender i ønskeliste med ud? Eller er det for meget at gøre?

Jeg har ikke super meget erfaring med hvad der anbefales til babyer, da Lærke aldrig har haft behov for det, så ved egentlig ikke rigtig hvad vi skal ønske os til hende?

Og til sidst, synes I godt man kan servere pålægskagemand/fiskekagemand til en dåb og så et kæmpe kage/kaffebord bagefter?

Tak for ideer på forhånd 

Vi har sendt ønskeseddel med da det er meget nemmere end at skulle gentage sig selv når alle spørger hvad vi ønsker os til Ida! Jeg foretrækker oz selv der er ønskeseddel med når jeg skal til fødselsdag, dåb, konfirmation, bryllup osv.

Man kan servere lige hvad man vil til dåben.. Der behøver ik engang være mad! Nogle inviterer bare til kaffe og kage

Her er vores ønskeseddel Vi ønsker oz primært ting til når hun bliver lidt større, for vi har faktisk alt til hende når hun er lille

Ønsker

Legetøj +4 mdr. og +8 mdr.

Tøj str. 86 og større

Gåstol

Autostol 9-18 kg.

Motorcykel (Evt. pigefarver)

H.C. Andersens eventyr

Lege-bord og stol/bænk

Lille cd-afspiller

Cd’er med børnesange

(Bla. Albertes nyeste)

Junior dyne og pude

Junior sengetøj

Gavekort til Babysam

Gavekort til Kære børn

Anmeld

14. august 2012

AnnaK89

Team Putte skriver:

Vi har sendt ønskeseddel med da det er meget nemmere end at skulle gentage sig selv når alle spørger hvad vi ønsker os til Ida! Jeg foretrækker oz selv der er ønskeseddel med når jeg skal til fødselsdag, dåb, konfirmation, bryllup osv.

Man kan servere lige hvad man vil til dåben.. Der behøver ik engang være mad! Nogle inviterer bare til kaffe og kage

Her er vores ønskeseddel Vi ønsker oz primært ting til når hun bliver lidt større, for vi har faktisk alt til hende når hun er lille

Ønsker

Legetøj +4 mdr. og +8 mdr.

Tøj str. 86 og større

Gåstol

Autostol 9-18 kg.

Motorcykel (Evt. pigefarver)

H.C. Andersens eventyr

Lege-bord og stol/bænk

Lille cd-afspiller

Cd’er med børnesange

(Bla. Albertes nyeste)

Junior dyne og pude

Junior sengetøj

Gavekort til Babysam

Gavekort til Kære børn

Tak for dit svar

Ja, jeg tænkte også det er trælst hele tiden at skulle fortælle hvad vi ønsker os til hende - sådan var det til vores bryllup, da vi ikke havde sendt ønskeliste med der. Så tror vi sender en med

Vi har ikke så meget til Carolina - eller jo, selvfølgelig alt det hun skal bruge nu her som tøj og sådan noget, men f.eks. fik hun kun 1 stykke legetøj i barselsgave og det er lidt begrænset hvad Lærke har af legetøj, så det ønsker vi os helt klart

Anmeld

14. august 2012

Team Putte

AnnaKJ skriver:

Tak for dit svar

Ja, jeg tænkte også det er trælst hele tiden at skulle fortælle hvad vi ønsker os til hende - sådan var det til vores bryllup, da vi ikke havde sendt ønskeliste med der. Så tror vi sender en med

Vi har ikke så meget til Carolina - eller jo, selvfølgelig alt det hun skal bruge nu her som tøj og sådan noget, men f.eks. fik hun kun 1 stykke legetøj i barselsgave og det er lidt begrænset hvad Lærke har af legetøj, så det ønsker vi os helt klart

Vi har heller ik købt legetøj selv Kun lidt bløde fold-ud-bøger, en nusseklud og hånd- og fodrangler

Vi fik faktisk heller ik legetøj i barselsgave.. Men meget tøj som vi jo havde masser af i forvejen

Anmeld

14. august 2012

AnnaK89

Team Putte skriver:

Vi har heller ik købt legetøj selv Kun lidt bløde fold-ud-bøger, en nusseklud og hånd- og fodrangler

Vi fik faktisk heller ik legetøj i barselsgave.. Men meget tøj som vi jo havde masser af i forvejen

Nemlig, vi har også fået meget tøj og havde også en hel del  forvejen - så legetøj havde helt sikkert været velkommen

Anmeld

20. august 2012

Jformark

Jeg synes det er en rigtig god ide, at sende en ønskeseddel ud til gæsterne. Ofte er det svært at vide hvad forældrene/barnet kan bruge...

Vi fik en masse tøj, gavekort til Babysam, sengetøj, godnatbøger, og lidt forskelligt legetøj

Anmeld

20. august 2012

2babygirls

AnnaKJ skriver:

Tak for ideer på forhånd 

Ja det gjorde vi.
Jeg synes det er træls at baby konstant skal pakkes ud i bilen for at bytte gaver, så hvorfor ikke gøre det let for forældrene.

Anmeld

20. august 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, jeg sendte ikke en ønskeseddel med, men oprettede en på www.huskgaven.dk. Det fungerede så godt.

Vi ønskede os til vores pige: Dagmarkors, smykkeskrin i sølv, flagstang med navn i sølv, sparergris i sølv, TripTrap stol med bøjle og hynde, diverse børnebøger, diverse cd med børnemusik, større legetøj (knallert, dukkevogn, gåvogn mv.), juniordyne, juniorsengetøj, gavekort til forskellige legetøjsforreninger mv.

Ang. maden synes jeg godt, at I kan servere det som du foreslår. Man skal gøre det som man selv føler for er det rigtige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.