Hjælp til hækling - rundt om krokodillenæb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.742 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Michalala

Jeg har fundet denne opskrift på en suttekæde som jeg gerne vil igang med.

http://farmorfabrikken.dk/2011/06/16/opskrift-pa-haeklet-sutteholder/

Men jeg kan simpelthen ikke få startet med at få fæstnet garnet rundt om det krokodillenæb. Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg gør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Nettemor

Hvis du lader som om den stang er en maske som du hækle km omkring. Kan du så se ideen?

Anmeld

16. august 2012

Michalala

Nettemor skriver:

Hvis du lader som om den stang er en maske som du hækle km omkring. Kan du så se ideen?

Tak for dit hurtige svar. Jeg har først lige fået tid til at kigge på det igen. Derfor mit sene svar. Det er ihvertfald lykkes mig at lave en eller anden form for knude rundt om stangen. Men hold fast hvor jeg syntes garnet kejter rundt på den stang når de første rækker FM skal laves.

Anmeld

16. august 2012

Nettemor

Michalala skriver:

Tak for dit hurtige svar. Jeg har først lige fået tid til at kigge på det igen. Derfor mit sene svar. Det er ihvertfald lykkes mig at lave en eller anden form for knude rundt om stangen. Men hold fast hvor jeg syntes garnet kejter rundt på den stang når de første rækker FM skal laves.

Ja men det vil det gøre i starten Glæder mig til at se dit resultat..

Anmeld

16. august 2012

Michalala

Nettemor skriver:

Ja men det vil det gøre i starten Glæder mig til at se dit resultat..

Jeg skal se om ikke jeg kan få lagt et billede op. Er faktisk næsten færdig med den. Men ved du om max længde på 22 cm. er inkl. clips og løkke?

Anmeld

16. august 2012

Nettemor

Michalala skriver:

Jeg skal se om ikke jeg kan få lagt et billede op. Er faktisk næsten færdig med den. Men ved du om max længde på 22 cm. er inkl. clips og løkke?

jeg ved det faktisk ikke men jeg tror det.. for ellers kan den jo godt blive lang i den sidste ende..

Anmeld

16. august 2012

Michalala

Nettemor skriver:

jeg ved det faktisk ikke men jeg tror det.. for ellers kan den jo godt blive lang i den sidste ende..

Ok. Så må jeg hellere lige pille lidt op igen

Anmeld

16. august 2012

Nettemor

Michalala skriver:

Ok. Så må jeg hellere lige pille lidt op igen

hellere at den er 0.5 cm for kort end 1 cm for lang

Anmeld

16. august 2012

Michalala

Nettemor skriver:

hellere at den er 0.5 cm for kort end 1 cm for lang

Præcis. Så er jeg lige blevet færdig og den blev præcis 22 cm. når jeg satte en sut i. Så det tænker jeg må være ok

Prøver lige at sætte et billede ind. Ved godt det ikke er noget særligt, men det er mit første hækleprojekt nogen sinde. Så er nu alligevel lidt stolt. Nu kan jeg jo så gå igang med at eksperimentere med farver og andre modeller o.l. Tak for at få sat mig igang

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. august 2012

Nettemor

Michalala skriver:

Præcis. Så er jeg lige blevet færdig og den blev præcis 22 cm. når jeg satte en sut i. Så det tænker jeg må være ok

Prøver lige at sætte et billede ind. Ved godt det ikke er noget særligt, men det er mit første hækleprojekt nogen sinde. Så er nu alligevel lidt stolt. Nu kan jeg jo så gå igang med at eksperimentere med farver og andre modeller o.l. Tak for at få sat mig igang

'ikke noget særligt'.. hvad snakker du om?! den er da super fin! og du har da fået den rigtig flot lige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.