positiv eller negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar piger, er spændt på om jeg kan teste tydligere om nogle dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

FrkT

For mig at se er den meget positiv i forhold til hvad de første teststreger som regel er. Så der er da slet ingen tvivl; stort tillykke, du skal være mor 

Anmeld

14. august 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Hej tøser

Jeg har taget denne test i dag og er ikke sikker på om den er positiv, selvom jeg sagtens kan se en streg nummer 2, dog er den meget svagere end kontrolstregen. Jeg har oploadet et billede og håber i vil skrive hvad i tror.

Jeg er kun 3+0 i dag

Jeg kan godt se nr 2, den er bare ikke så tydelig... prøv igen at teste om 1 uges tid, så skulle den gerne blive kraftigere 

Anmeld

14. august 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

Hej tøser

Jeg har taget denne test i dag og er ikke sikker på om den er positiv, selvom jeg sagtens kan se en streg nummer 2, dog er den meget svagere end kontrolstregen. Jeg har oploadet et billede og håber i vil skrive hvad i tror.

Jeg er kun 3+0 i dag

Jeg kan snildt se streg nr. 2.. Så et forsigtigt tillykke herfra

Gid det var mig!

Anmeld

15. august 2012

Vinker

Anonym skriver:

Hej tøser

Jeg er kun 3+0 i dag

jeg kan ane en meeeeget utydelig streg.... ville ikke turde stole på den, men krydser fingre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.