Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiØ skriver: Iih hvor lykkeligt og romantisk!! STORT tillykke! Skal selv giftes om 18 dage!! GISP!
Iih hvor lykkeligt og romantisk!! STORT tillykke!
Skal selv giftes om 18 dage!! GISP!
Mange tak.
Ja, det nærmer sig da må man sige. Håber i får en helt fantastisk dag.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TILLYKKE ♥ Hvor er det dejligt for dig/jer ....!!
Faktisk idag for 8år siden blev jeg gift (14.08.04) Blev skilt i 2009.... Men kom lige til at tænke på det...
MorDk skriver: TILLYKKE ♥ Hvor er det dejligt for dig/jer ....!! Faktisk idag for 8år siden blev jeg gift (14.08.04) Blev skilt i 2009.... Men kom lige til at tænke på det...
Mange tak!
Frk.S skriver: Ja, jeg kan slet ikke få armene ned - min dejlige kæreste friede sørme til mig i går. Vi havde været ude og spise for at fejre, at vi har været kærester i 13 år. Da vi kom hjem faldt han på knæ med den fineste ring. Jeg er så glad - endelig skal jeg giftes med manden i mit liv!! Vi har ikke sat datoen endnu, men det bliver engang til næste sommer.
Ja, jeg kan slet ikke få armene ned - min dejlige kæreste friede sørme til mig i går.
Vi havde været ude og spise for at fejre, at vi har været kærester i 13 år. Da vi kom hjem faldt han på knæ med den fineste ring.
Jeg er så glad - endelig skal jeg giftes med manden i mit liv!!
Vi har ikke sat datoen endnu, men det bliver engang til næste sommer.
Ihjel hvor dejligt stort tillykke
Krisuer skriver: Ihjel hvor dejligt stort tillykke
Tak!
Frk-Lotusblomst skriver: Stort tillykke... hvor er det dejligt for jer.
Stort tillykke... hvor er det dejligt for jer.
Tak, ja det er skønt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128