Pencilin giver knopper???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Rikkeas

Mit sidste indlæg omhandlede at min datter havde fået sig endnu en gang blærebetændelse, hvorved at vagtlægen udskrev en ny dosering pencilin som hun skal have 5 ml af morgen og aften. 

Hun har været feberfri, men hun havde 40,5 to dage i streg og hun har siden været meget træt, det sagde hendes dagplejer også idag - at hun virker meget træt konstant.

Desuden bemærkede jeg små prikker over hele hendes mave og ryg, lidt på benene, og i hårbunden i går, og det er blevet dobbelt så slemt nu. Hun slår helt ud hen over lænden, og på begyndelsen af ballerne. 
Det ligner ikke skoldkopper

Jeg tænker lidt om det er pencilienen?? 

Må nok kontakte lægen imorgen :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

marieo

Nu ved jeg ikke hvordan det ser ud, men jeg ville stoppe med pencilinen til du har snakket med lægen. Jeg er selv allergisk overfor pencilin og får rødt udslæt over hele kropppen, som bare bliver værre og værre og til sidst begynder det at hæve.

Anmeld

14. august 2012

Rikkeas

marieo skriver:

Nu ved jeg ikke hvordan det ser ud, men jeg ville stoppe med pencilinen til du har snakket med lægen. Jeg er selv allergisk overfor pencilin og får rødt udslæt over hele kropppen, som bare bliver værre og værre og til sidst begynder det at hæve.

prøver at lægge billeder ind af det

Anmeld

14. august 2012

Rikke, Liam & Linus

Det er helt normalt at børn får knopper når de får penicillin. De fleste vokser fra det. Hvis det ikke generer barnet, ville jeg ikke gøre med ved det.

Anmeld

14. august 2012

EnGodMor

det er allergisk reaktion... har slev lige prøvet det samme... du skal kontakte lægen og få noget andet, og så skal du oplyse hvad det hedder nu det pencelin i bruger nu, så de ved, at det skal de ikke give jer igen en anden gang

Anmeld

15. august 2012

Rikkeas

engodmor skriver:

det er allergisk reaktion... har slev lige prøvet det samme... du skal kontakte lægen og få noget andet, og så skal du oplyse hvad det hedder nu det pencelin i bruger nu, så de ved, at det skal de ikke give jer igen en anden gang

Hun har ca kun to dage tilbage, så jeg overvejer bare at give hende det , og oplyse lægen om det til en anden gang

Anmeld

15. august 2012

EnGodMor

Rikkeas skriver:

Hun har ca kun to dage tilbage, så jeg overvejer bare at give hende det , og oplyse lægen om det til en anden gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.