Æl-teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. august 2012

TR

Hej alle sammen,

Vi er ikke igang endnu med at blive gravid, overskudet skal lige være til det osv .

Men vil rigtig gerne finde ud af, hvornår jeg rent faktisk har æl, efter jeg har mistet og det, er det hele jo rykket ..

Jeg ved at der er mange debater herinde om det, men orker ikke at læse det hele igennem , så håber der er nogle søde piger der vil skrive det helt ned i pap så mit bette hoved kan forstå det !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

AnonymMor

TR skriver:

Hej alle sammen,

Vi er ikke igang endnu med at blive gravid, overskudet skal lige være til det osv .

Men vil rigtig gerne finde ud af, hvornår jeg rent faktisk har æl, efter jeg har mistet og det, er det hele jo rykket ..

Jeg ved at der er mange debater herinde om det, men orker ikke at læse det hele igennem , så håber der er nogle søde piger der vil skrive det helt ned i pap så mit bette hoved kan forstå det !

Tror ikke helt jeg forstår ? for der er jo ikke rigtig nogen der kan fortælle dig hvornår du har ÆL ? Så du må igang med at teste

Feks fik jeg min mens d 24 juli og jeg havde en positiv ÆL test d 6 aug da jeg også ville tjekke hvor ÆL lå efter min sene abort 

Anmeld

14. august 2012

TR

Rinepigen skriver:

Tror ikke helt jeg forstår ? for der er jo ikke rigtig nogen der kan fortælle dig hvornår du har ÆL ? Så du må igang med at teste

Feks fik jeg min mens d 24 juli og jeg havde en positiv ÆL test d 6 aug da jeg også ville tjekke hvor ÆL lå efter min sene abort 

OKi, det jeg mener er nemlig at jeg gerne vil finde ud af hvornår jeg har æl ..

Skal jeg så begynde at bruge dem, ligeså snart jeg er over mit mens ??

Anmeld

14. august 2012

AnonymMor

TR skriver:

OKi, det jeg mener er nemlig at jeg gerne vil finde ud af hvornår jeg har æl ..

Skal jeg så begynde at bruge dem, ligeså snart jeg er over mit mens ??

det jeg gjorde var at installere en app på mobilen der hedder Womanlog og indtastede min mens første dag og cyklus længde. og så skriver den hvornår din frugtbarheds periode begynder og slutter samt hvornår den mener du har ÆL. og så testede jeg bare fra første frugtbarheds dag og så var den positiv på anden dagen i følge app'en ville jeg have ÆL d 9, men jeg testede positiv allerede d 6.

Håber det kan hjælpe dig lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.