Gave fra far til søn (hjemmelavet) idéer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.849 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Majbrit P

Min kæreste fylder år her sidst på måneden, og der skal selvf være en gave at åbne fra hans søn. 

Min søn er knap en år så det skal være noget nemt og fint. (det skal laves i hemmelighed når farmand er på arbejde )

Nogle idéer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Rikke, Liam & Linus

Til den første fars dag efter Liam blev født. Han var ca. 1 år. Lavede vi sammen en kop, han kunne have på arbejdet. Jeg skrev FARS KOP på den ene side og Liam dekorerede lystigt resten af koppen.

Man kan få nogle porcelæntuscher som er ret nemme at anvende.

Vi har også lavet nøgleringe og magneter af krympeplast hvor Liam ligeså har dekoreret.

Anmeld

14. august 2012

mor2011_

køb krympepapir og tegn på det bageter i oven og så kan du lave nøglering ud af det

Anmeld

14. august 2012

Nettemor

Eller køb et lærred og lad ham male på det med fingermaling

Anmeld

14. august 2012

Mamalou

Et lærred med sønnikes hånd og/eller fodaftryk. Jeg fik en tegning min søn havde lavet i dagplejen med håndaftryk i fine farver. Blev så glad

Vh Louise 

Anmeld

14. august 2012

MyLove E

Those green eyes skriver:

Min kæreste fylder år her sidst på måneden, og der skal selvf være en gave at åbne fra hans søn. 

Min søn er knap en år så det skal være noget nemt og fint. (det skal laves i hemmelighed når farmand er på arbejde )

Nogle idéer?

Det her male Elias til sin far. Han blev 1år dagen efter far's fødselsdag
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. august 2012

Missq4

Those green eyes skriver:

Nogle idéer?

en fin tegning evt. med fod/hånd og så laminer det så kan han bruge den som dækkeseviet eller bruge den som jeg fik af mine drenge det er super hyggeligt når der kommer lys i

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.