Jeg vil fri til kæresten:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

894 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. august 2012

kathrineskov

Hej Piger

Vil gerne fri til kæresten, har i nogen gode forslag til hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Kay

tænker du sjovt... uforglemmeligt, romantisk... hvad tænker du??

Anmeld

14. august 2012

kathrineskov

Kay skriver:

tænker du sjovt... uforglemmeligt, romantisk... hvad tænker du??

Alle ting er velkommen

Anmeld

14. august 2012

Kay

kathrineskov skriver:

Alle ting er velkommen

har nok flest sjove anderledes ideer...

fx. at tage ud og se på rovfugle show, hvor han kan få lov at en fugl lander på hans hånd... der kan du jo evt høre om den fugl kan havde en besked med til ham?

hvis han kan li fodbold og du tør, kan du invitere ham til fodbold kamp og i pausen få opråberen og storskærmen med i at fri??

du kan lave en forfilm hvor du frier til ham og få hjælp til at putte den på en dvd skive med en film i skal sidde og hygge med sammen...

sende ham ud på skattejagt med små clues.... det kan være hjemme, i en park i storcenter eller... hvis det er i et storcenter kan du havde købt nogle ting (der er pakket ind) han skal hente i forskellige butikker... hvis der fx. skal ring eller noget så kommer han selv med den (og han må ik pakke op endnu jo) og du sidder så på en resturant og venter... og han finder dig til sidst...

få lavet et puslespil med et billed af jer sammen hvor der står et frierri bag på... han skal så samle det og vende det...

det var lige dem jeg havd i hoved lige nu

Anmeld

14. august 2012

gædde/gitte

kathrineskov skriver:

Hej Piger

Vil gerne fri til kæresten, har i nogen gode forslag til hvordan?

SÅDAN!!!

hvad med at lave en falsk p-bøde hvor der står "gift dig med mig" i beløbsfeltet???

Anmeld

14. august 2012

kathrineskov

Kay skriver:

har nok flest sjove anderledes ideer...

fx. at tage ud og se på rovfugle show, hvor han kan få lov at en fugl lander på hans hånd... der kan du jo evt høre om den fugl kan havde en besked med til ham?

hvis han kan li fodbold og du tør, kan du invitere ham til fodbold kamp og i pausen få opråberen og storskærmen med i at fri??

du kan lave en forfilm hvor du frier til ham og få hjælp til at putte den på en dvd skive med en film i skal sidde og hygge med sammen...

sende ham ud på skattejagt med små clues.... det kan være hjemme, i en park i storcenter eller... hvis det er i et storcenter kan du havde købt nogle ting (der er pakket ind) han skal hente i forskellige butikker... hvis der fx. skal ring eller noget så kommer han selv med den (og han må ik pakke op endnu jo) og du sidder så på en resturant og venter... og han finder dig til sidst...

få lavet et puslespil med et billed af jer sammen hvor der står et frierri bag på... han skal så samle det og vende det...

det var lige dem jeg havd i hoved lige nu

Hvor er de gode

Anmeld

14. august 2012

kathrineskov

gædde skriver:

SÅDAN!!!

hvad med at lave en falsk p-bøde hvor der står "gift dig med mig" i beløbsfeltet???

haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.