Hvornår startede i op med grød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. august 2012

christinak

Hej piger

Vores søn bliver 4 måneder her den 17 og Sp var her den anden dag pg synes vi skulle starte op her når han bliver 4 måneder, hvornår begyndte i på grød?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Leneur

christinak skriver:

Hej piger

Vores søn bliver 4 måneder her den 17 og Sp var her den anden dag pg synes vi skulle starte op her når han bliver 4 måneder, hvornår begyndte i på grød?

Silje var 3 1/2 måned og fik en anelse hård mave til at starte på men lidt cyklen med benene og lidt sveskemos så gik det og hun nød det i fulde drag.
Hun var så også 5 1/2 måned da hun fik hendes første rugbrødshapser. Så lidt hurtigt og før anbefalingerne men hun var bare klar.

Anmeld

14. august 2012

mortilnoahogmelina

Her var vores dreng 5 måneder ..

Jeg trak den med vilje , han fik lov at smage diverse ting fra 4 måneder , men rigtig opstart blev først ved 5 måneder ..

Anmeld

14. august 2012

christinak

Leneur skriver:

Silje var 3 1/2 måned og fik en anelse hård mave til at starte på men lidt cyklen med benene og lidt sveskemos så gik det og hun nød det i fulde drag.
Hun var så også 5 1/2 måned da hun fik hendes første rugbrødshapser. Så lidt hurtigt og før anbefalingerne men hun var bare klar.

David virker også klar men det er mere om moren er det

Anmeld

14. august 2012

christinak

Mortil2tiloktober skriver:

Her var vores dreng 5 måneder ..

Jeg trak den med vilje , han fik lov at smage diverse ting fra 4 måneder , men rigtig opstart blev først ved 5 måneder ..

Hvordan smage på ting en tsk grød feks? 

Anmeld

14. august 2012

vitapigen

Min datter startede da hun var 5 mdr. Men kunne først rigtig lide/spise det da hun var næsten 6 mdr.

Anmeld

14. august 2012

mortilnoahogmelina

christinak skriver:

Hvordan smage på ting en tsk grød feks? 

Jamen så fik han en tsk grød af en slags måske en anden slags ugen efter .
Så fik han lov at smage lidt frugt mos og sådan . men kun en tsk eller 2 ..

Anmeld

14. august 2012

L&V

christinak skriver:

Hej piger

Laura var 4-5 måneder da vi startede og hvis jeg ku gøre det om ville jeg vente så længe som muligt nøj hvor har hendes mave haft svært ved at vende sig til det Nu har vi heldigvis lært alle fiffene og ved hva vi ska undgå osv men vent indtil i ik kan vente mere. Man kan hurtigt nok komme igang med grød og mos og bare fordi barnet kigger interesseret på maden er ikke ens betydning med at det er klart

Anmeld

14. august 2012

Clisolka

christinak skriver:

Hej piger

SP kom forbi præcis den dag Isabella var 4 mrd. gammel - så der bad hun os gå stille i gang. Jeg kunne sagtens have ventet til hun blev 6 mrd 

Anmeld

14. august 2012

Krussedulle

christinak skriver:

Hej piger

Vi er lige startet i dag

Sylvester blev 5 mdr for en uge siden

De SKAL ikke starte når de bliver 4 mdr..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.