Weee jeg skal være mor igen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Anonym trådstarter

Jep, jeg har testet bragende positiv her til morgen 

Jeg er er dog totalt forvirret over hvor langt jeg er henne 

For nogle uger siden lavede jeg en tråd, hvor jeg undrede mig over min mens, som kom tidligt og i ikke så stærk græd som normal mens. Jeg testede, men den var negativ... I fredags kom der så en smule antræk til lidt brunligt mens, men ikke i nærheden af at være rigtig mens... Så jeg tog en test her tidligt i morges, og den var meget positiv 

Hvis jeg skal gå efter min sidste rigtige mens (som var den mens jeg havde da vi besluttede os for at la være med at starte på en ny pakke p.piller), så er jeg 7 næsten 8 uger henne. Går jeg efter den sidste og tager tæller med at jeg pludselig havde en meget kort cyklus, så er jeg 4+.... 

Hmm hvad tror i?  

Hold op hvor er det vildt at min basse skal være storebror, der bliver ca. 2 år og en måneds tid imellem dem, perfekt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

5timesacharm..right?

Anonym skriver:

Jep, jeg har testet bragende positiv her til morgen 

Jeg er er dog totalt forvirret over hvor langt jeg er henne 

For nogle uger siden lavede jeg en tråd, hvor jeg undrede mig over min mens, som kom tidligt og i ikke så stærk græd som normal mens. Jeg testede, men den var negativ... I fredags kom der så en smule antræk til lidt brunligt mens, men ikke i nærheden af at være rigtig mens... Så jeg tog en test her tidligt i morges, og den var meget positiv 

Hvis jeg skal gå efter min sidste rigtige mens (som var den mens jeg havde da vi besluttede os for at la være med at starte på en ny pakke p.piller), så er jeg 7 næsten 8 uger henne. Går jeg efter den sidste og tager tæller med at jeg pludselig havde en meget kort cyklus, så er jeg 4+.... 

Hmm hvad tror i?  

Hold op hvor er det vildt at min basse skal være storebror, der bliver ca. 2 år og en måneds tid imellem dem, perfekt! 

Stort tillykke

Anmeld

14. august 2012

MorDk

Neiii Tillykke... hvor dejligt!!

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

Nørbo92 skriver:

Stort tillykke

Tak  

Anmeld

14. august 2012

Den lykkelige

TILLYKKE!!! Aner ikke hvor langt du kan være henne.. men hvor er det fantastisk

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Neiii Tillykke... hvor dejligt!!

Takker   

Tror ikke helt det er gået op for mig endnu, puh det føles alligevel som et stort spring at gå fra en familie på 3 og så pludselig at skulle ha plads til en mere der skal ha alt sin kærlighed 

Anmeld

14. august 2012

Skifreaken

Stort tillykke, hvor er det spændende!!

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

TILLYKKE!!! Aner ikke hvor langt du kan være henne.. men hvor er det fantastisk

TAK! 

Nej, må høre lægen ad hvad hun tror. Sidst gang blev vi sendt til akut scanning fordi hun, da hun mærkede på mig indvendigt var sikker på at jeg være længere henne end vi troede 

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

Skifreaken skriver:

Stort tillykke, hvor er det spændende!!

Tak, helt vildt 

Anmeld

14. august 2012

Solstrålebørn

Hvor skønt... Stort tillykke... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.