har i prøvet at være bange for at teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. august 2012

Anonym trådstarter

Vi er igang med pb. Har skrevet ikke anonyme indlæg før så i har nok set mig men nu jeg lige Ano.

Dette er vores 3forsøg
Første måned var cyklus 28dage
Sidste gang 31dage.

Hvis min cyklus er 28sku mens ha været her lørdag.
Er den 31dage skal den komme i dag? men ingen tegn på dette endnu.

Men selv om jeg bar kan teste er jeg sku nervøs og bange..
Det bliver bar pludseligt for virkeligt hvis den er positivt.
Har bevidst heller ikke teste hjemme for ville se om jeg overhovedet går over tid. Så spare jeg mig selv for en masse tanker.

men nu tør jeg sku ikk teste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Stivdie

Anonym skriver:

Vi er igang med pb. Har skrevet ikke anonyme indlæg før så i har nok set mig men nu jeg lige Ano.

Dette er vores 3forsøg
Sidste gang 31dage.

Har bevidst heller ikke teste hjemme for ville se om jeg overhovedet går over tid. Så spare jeg mig selv for en masse tanker.

Jeg er helt sikker på, at det er ganske normalt :-)
Har ikke selv været i situationen endnu, men kunne forestille mig at jeg ville være splittet mellem kæmpe skuffelse (hvis jeg nu ikke var gravid) og total panik og skræk, hvis jeg var gravid.
Det er jo ofte noget man ønsker sig rigtig meget, så når det endelig sker kunne jeg forestille mig en masse tanker om, om man nu kan klare det, om barnet er ok, om man får en god graviditet, etc.det f

Det er en kæmpe omvæltning af ens liv, så jeg tror virkelig man skal være sej for ikke at lade sig påvirke af lidt følelser.
Stort til dig og al nervøsiteten!

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Jeg er helt sikker på, at det er ganske normalt :-)
Har ikke selv været i situationen endnu, men kunne forestille mig at jeg ville være splittet mellem kæmpe skuffelse (hvis jeg nu ikke var gravid) og total panik og skræk, hvis jeg var gravid.
Det er jo ofte noget man ønsker sig rigtig meget, så når det endelig sker kunne jeg forestille mig en masse tanker om, om man nu kan klare det, om barnet er ok, om man får en god graviditet, etc.det f

Det er en kæmpe omvæltning af ens liv, så jeg tror virkelig man skal være sej for ikke at lade sig påvirke af lidt følelser.
Stort til dig og al nervøsiteten!

Jeg tror du har fuldstændig ret.

Tror bar der ville flyve millioner af tanker rundt om hvad skal jeg så nu og hvad siger de gamle til det og hvordan siger man det og hvornår og er man nu klar til det alligevel og kan man nu finde ud af det. Og det jo tanker som man gjorde sig inden man gik igang.

Puha er bare nervøs og tænker os at cyklus sikkert bar er blevet længere

Anmeld

14. august 2012

Stivdie

Anonym skriver:

Jeg tror du har fuldstændig ret.

Tror bar der ville flyve millioner af tanker rundt om hvad skal jeg så nu og hvad siger de gamle til det og hvordan siger man det og hvornår og er man nu klar til det alligevel og kan man nu finde ud af det. Og det jo tanker som man gjorde sig inden man gik igang.

Puha er bare nervøs og tænker os at cyklus sikkert bar er blevet længere

Det er lige præcis de tanker jeg går med nu, inden projekt baby starter - og jeg er helt sikker på, jeg starter forfra med alle spørgsmålene, når det først er virkelighed!
Der var på et tidspunkt et klogt hoved herinde der sagde til mig, at en forælder er den, der kender sit barn allerbedst og derfor til være den, der er bedst til at tage sig af det (noget i den retning). Det beroligede mig en del! Og så vokser man vel også med opgaven? Men har jo 9 måneder med hormoner, der får forberedt en lidt på det nye :-)

Anmeld

14. august 2012

KarinaA

sådan havde jeg det sidste gang jeg testede, men det var så fordi jeg var bange for at der var to streger  

det er helt normalt, når man er meget nervøs for svaret 

for de to magiske streger  

Anmeld

14. august 2012

AnonymMor

Anonym skriver:

Dette er vores 3forsøg
Sidste gang 31dage.

ALLE gange pånær dengang jeg faktisk testede positiv haha

Jeg har har ALTID været så nervøs når jeg skulle teste efter tonsvis af symtoper, som viste sig at være falske  og selvom man var nervøs for udfaldet af testen bliver man altid enormt skuffet når den viser negativ

Men den dag jeg faktisk testede positiv var jeg 100% på den var negativ, pga ingen symptomer eller noget, testede på mens dagen og den var brangende positiv. da jeg så de to streger var mit ansigtsudtryk nok en blanding af disse  hehe

Men desværre endte graviditeten i uge 22 og nu glæder jeg mig til at kunne få en positiv test igen  

Anmeld

14. august 2012

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

ALLE gange pånær dengang jeg faktisk testede positiv haha

Jeg har har ALTID været så nervøs når jeg skulle teste efter tonsvis af symtoper, som viste sig at være falske  og selvom man var nervøs for udfaldet af testen bliver man altid enormt skuffet når den viser negativ

Men den dag jeg faktisk testede positiv var jeg 100% på den var negativ, pga ingen symptomer eller noget, testede på mens dagen og den var brangende positiv. da jeg så de to streger var mit ansigtsudtryk nok en blanding af disse  hehe

Men desværre endte graviditeten i uge 22 og nu glæder jeg mig til at kunne få en positiv test igen  

årrh hvor synd..krydser fingre for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.