hvad synger I ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.437 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Carl-Emil's mor

som overskriften siger:

Hvad synger i med jeres 0-1 årige børn?

her synger vi drala og klappekage og han genkender dem og er nu begyndt når man klapper med hans hænder at folde dem ud så de er flade ( mor er meget stolt ) ..

men selvom glæden er stor ligegyldig om vi synger drala 1 eller 115.000 gange ( præcis samme glæde uanset hvor mange gange i træk ) så bliver den ene af os måske lidt træt i hovedet af at synge den hele tiden

Så gode sange i synger sammen modtages meget gerne og gerne hvis det er nogle med nogle bevægelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

"Jeg gik mig over sø og land" er rigtig god synes jeg  Der kan man jo selv finde på bevægelser som baby kan lave. Evt. sammen med en selv.

Anmeld

13. august 2012

crille

Carl-Emil's mor skriver:

som overskriften siger:

her synger vi drala og klappekage og han genkender dem og er nu begyndt når man klapper med hans hænder at folde dem ud så de er flade ( mor er meget stolt ) ..

men selvom glæden er stor ligegyldig om vi synger drala 1 eller 115.000 gange ( præcis samme glæde uanset hvor mange gange i træk ) så bliver den ene af os måske lidt træt i hovedet af at synge den hele tiden

Så gode sange i synger sammen modtages meget gerne og gerne hvis det er nogle med nogle bevægelser

Hjulene på bussen, I en skov en hytte lå, Bjerget ligger langt ude i skoven, Lillefinger lillefinger hvor er du.. Og så elsker vi at tage sangbøgerne frem, så der er lidt hjælp at finde til afveksling

Ved ikke hvad sangene helt hedder tror jeg.. Men det er dem der er populære her og dem jeg også selv kan huske at have sunget som barn (bl.a)

Anmeld

13. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg er en lille undulat

girafen gumle

lille peter edderkop

mester jakob

Anmeld

13. august 2012

Ciss

Carl-Emil's mor skriver:

som overskriften siger:

Vi sang Lille Peter Edderkop til den store guldmedalje. Selve kravlebevægelsen var for vanskelig, men mine to elskede det alligevel.

Anmeld

13. august 2012

Pixi-pigen

Carl-Emil's mor skriver:

som overskriften siger:

Jeg synger altid " Nattergalen kender du den, og har du hørt den synge i de store mørke skove..." perfekt godnat sang. Synes den er så smuk

Anmeld

13. august 2012

M (:

Jeg har ingen børn, men har da et par forslag til bevægelsessange:

- Løvejagt

- Hænger dine ører ned

- En lille and

- Aramsasa (evt. alternativ udgave:

Og kyllingelår, og kyllingelår, pille rejer, pille rejer, og kyllingelår x 2. Salami, salami, pille rejer, pille rejer og kyllingelår x 2

Eller endnu en udgave:

Og Pizzahut, og Pizzahut, Kentuckey Fried Chicken, og Pizzahut x 2.

McDonalds, McDonalds, Kentuckey Fried Chicken, og Pizzahut x 2)

Anmeld

27. august 2012

MyLove E

Drala ???

Her sunget vi meget:

Lille peter edderkop

Mon du bemærkede har

Tango kat

Solen er rød mor (godnat og trøste sang)

Nikki snakki mussi mussi (total yndlings )

Anmeld

27. august 2012

Faith

Lige siden drengene var nyfødte har vi sunget "Elefantens vuggevise" og "Solen er så rød mor" når de skulle sove. Nu er de 2 år og vi synger dem stadig

Ellers synger vi "Hjulene på bussen", "Lille peter edderkop", "Bøllebob" samt flere andre.

Anmeld

27. august 2012

LouiseRH

Her er det lille blob, mariehønen evig glad, tip tap tønde er slut sangen og lille peter edderkop der bliver sunget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.