Nogen af jer hvis børn stadig får flaske??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.661 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. august 2012

cecilie1984

Freja er lige blevet 1 år og får stadig flaske som en del af sit putte ritual og jeg regner ikke med at tage den fra hende foreløbig da hun er meget glad for den.

men men hun hår nan 2 nu. Men ved der er en nan der hedder nan 3 fra 1 år.

hvad får jeres børn i flasken nan 2, nan 3 eller alm ko mælk og hvor gammel er barnet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

¤BT¤

Hej

Min søn brugte flaske til han var 2½ år og drak ko-mælk blandet med koget vand. Han var rigtig glad for sin flaske og så længe hun var varm var alt ok.

Han smed selv flasken da han ikke længere ville sove med ble (jeg gav ham valg: sove uden ble og ingen flaske eller med ble og med flaske, han valgte så det første).

mvh

Anmeld

13. august 2012

morethanperfect

cecilie1984 skriver:

Freja er lige blevet 1 år og får stadig flaske som en del af sit putte ritual og jeg regner ikke med at tage den fra hende foreløbig da hun er meget glad for den.

hvad får jeres børn i flasken nan 2, nan 3 eller alm ko mælk og hvor gammel er barnet??

Oscar får stadig flaske hvis han vågner og vil ha den ..

Han er 21 mdr..

Anmeld

14. august 2012

cecilie1984

morethanperfect skriver:

Oscar får stadig flaske hvis han vågner og vil ha den ..

Han er 21 mdr..

hvad får han i flasken??

Anmeld

14. august 2012

mortilnoahogmelina

Noah får stadig en flaske som en del af putte ritualet . Han får alt ko mælk . Han er 20 måneder om lidt .

Anmeld

14. august 2012

Mist

cecilie1984 skriver:

Min datter er 2 ½ år, og bruger den stadig, men det er mest fordi hun sover meget uroligt om natten, især hvis der er sket meget i løbet af dagen, så hvis hun vågner om natten og er ked af det, så får hun sin flaske også falder hun hurtig i søvn igen..

Den var taget fra hende men så begyndte hun på de urolige nætter, og vores læge mener ikke vi skal tage den fra hende før hun selv slipper. 

Anmeld

14. august 2012

jeanne-skat

Min søn på 15 mdr får også sin aften flaske . Han får nan 3 den kan man give når de er 1 år

Anmeld

14. august 2012

Krussedulle

cecilie1984 skriver:

Storm sagde selv fra, da han var 9 måneder!

Vi har givet ham en portion grød eller brød inden sengetid.. Og det har været super effektivt!

De har jo ikke brug for mme mere, så jeg ville nok bare komme alm sødmælk i, hvis det er flasken som er hyggelig.

Anmeld

14. august 2012

MorDk

Vores dreng blev ammet til han var 10 mdr. Prøvede med flaske i en uges tid... men han sagde selv fra.

Anmeld

14. august 2012

morethanperfect

cecilie1984 skriver:

hvad får han i flasken??

Letmælk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.