Er der nogle der har denne opskrift i str 92??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.210 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Dinna88

Ellow babyfolk!

Jeg sidder lige og forbereder julegaver og fødselsdagsgave til min niece - tidligt ude, I know!

Jeg har egentlig planlagt hvad jeg skal hækle. OG købt garnet til det. Men jeg er SÅ solgt i denne slags kjoler med muslingermønster!!

http://pysselkiisen.blogspot.dk/2011/04/babyspecial-gratis-monster.html

Jeg synes bare ikke at jeg kan finde en opskrift i str. 92!!!! Og jeg vil ikke begive mig ud i at lave den selv. Jeg kan godt - men jeg besidder et ret godt temperament der nemt kolliderer med at tingene skal fungere NU ellers så gider jeg "det fandme ikke" Så... jeg er på bar bund. Kan I hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

Nettemor

Dinna88 skriver:

Ellow babyfolk!

Jeg sidder lige og forbereder julegaver og fødselsdagsgave til min niece - tidligt ude, I know!

Jeg har egentlig planlagt hvad jeg skal hækle. OG købt garnet til det. Men jeg er SÅ solgt i denne slags kjoler med muslingermønster!!

Jeg synes bare ikke at jeg kan finde en opskrift i str. 92!!!! Og jeg vil ikke begive mig ud i at lave den selv. Jeg kan godt - men jeg besidder et ret godt temperament der nemt kolliderer med at tingene skal fungere NU ellers så gider jeg "det fandme ikke" Så... jeg er på bar bund. Kan I hjælpe?

Har den dog ikke men nøj hvor er de søde! 

Anmeld

15. august 2012

Dinna88

Nettemor skriver:

Har den dog ikke men nøj hvor er de søde! 

De er SÅ søde! Og jeg ser dem alle vegne, i alle mulige udgaver. Kan bare KUN finde dem i små størrelser

Anmeld

15. august 2012

Nettemor

Dinna88 skriver:

De er SÅ søde! Og jeg ser dem alle vegne, i alle mulige udgaver. Kan bare KUN finde dem i små størrelser

Det er bare typisk

Hvis du finder dem i lidt større str må du da endelig dele billeder af dit resultat

Anmeld

15. august 2012

Dinna88

Nettemor skriver:

Det er bare typisk

Hvis du finder dem i lidt større str må du da endelig dele billeder af dit resultat

Deeeeeeet skal jeg nok! begav mig ud i noget andet i stedet for. Havde købt garnet, skulle bare beslutte mig

Anmeld

15. august 2012

Leneur

Dinna88 skriver:

Ellow babyfolk!

Nu er jeg absolut ikke kreativ men jeg ville da tage opskriften med i en garnbutik og høre om de kunne hjælpe ang. størrelsen.

Anmeld

15. august 2012

Dinna88

Leneur skriver:

Nu er jeg absolut ikke kreativ men jeg ville da tage opskriften med i en garnbutik og høre om de kunne hjælpe ang. størrelsen.

Jeg havde faktisk tænkt på det! Og jeg tror også godt at mine to garnpushere vil gøre det. Men.... det var bare lidt nemmere hvis der var en herinde der havde een

Anmeld

15. august 2012

Nettemor

Dinna88 skriver:

Deeeeeeet skal jeg nok! begav mig ud i noget andet i stedet for. Havde købt garnet, skulle bare beslutte mig

Fortæl fortæl fortææææææl

Anmeld

15. august 2012

Leneur

Dinna88 skriver:

Jeg havde faktisk tænkt på det! Og jeg tror også godt at mine to garnpushere vil gøre det. Men.... det var bare lidt nemmere hvis der var en herinde der havde een

Selvfølgelig... Og man skal da også lige prøve det nemmeste først....
Ville da ønske garnbutikken stadig var her i byen men den lukkede desværre for flere år siden.

Anmeld

15. august 2012

Dinna88

Nettemor skriver:

Fortæl fortæl fortææææææl

I caaaaaaaan't!!! det er gave til min niece, og min søster er jo herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.