Barnets første sko - hvad vil I anbefale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.595 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Maalene

Hej piger

Min datter på 10 1/2 måned er begyndt at gå, så skal ud og have investeret i nogle gode sko til hende, men hvilket mærke vil I anbefale?

Har Bundgaard og Ecco i tankerne, men hvad har I af erfaringer?

Håber I kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

L&V

Maalene skriver:

Hej piger

Min datter på 10 1/2 måned er begyndt at gå, så skal ud og have investeret i nogle gode sko til hende, men hvilket mærke vil I anbefale?

Håber I kan hjælpe mig

Jeg har købt burndgaard pree walkers til Laura. og når hun engang ska ha sko med helt fast bund bliver det os dem eller angalus

Anmeld

13. august 2012

Wimmie

Maalene skriver:

Hej piger

Håber I kan hjælpe mig

Jeg har fået anbefalet "Elefanten" mærket der kan købes i Deichmann sko - de har vundet nogle "bedst i test" og så er de ofte billigere end mange af de andre.

Lige nu har de nogle super-tilbud - jeg har købt 2 par sko i str. 20 og 21 til 50 kr pr. par (sat ned fra 400)

Men man skal kigge godt efter i butikken for de står blandet på hylderne og er prismærket efter hvor mange der er tilbage i hver størrelse 

Anmeld

13. august 2012

Aabye

Jeg var super glad for Superfit..
De sad hammer godt på knægtens fødder..

Anmeld

13. august 2012

MissMaria

Maalene skriver:

Hej piger

Håber I kan hjælpe mig

Jeg vil foreslå at du og din datter tager ind i en skobutik, de vil være de bedste til at fortælle hvilket mærke der passer bedst til din datter. Nogen mærker er bedre til smalle fødder, mens andre er gode til den bredde fod..

Anmeld

13. august 2012

Kløver

Maalene skriver:

Hej piger

Håber I kan hjælpe mig

de bløde skindsko fra skofus...

Anmeld

14. august 2012

anynom

Maalene skriver:

Hej piger

Håber I kan hjælpe mig

Jeg har købt nogle bløde "kravle" sko fra Melton til min datter - de er simpelthen så lækre!

Anmeld

14. august 2012

Phoenix

Wimmie skriver:

Jeg har fået anbefalet "Elefanten" mærket der kan købes i Deichmann sko - de har vundet nogle "bedst i test" og så er de ofte billigere end mange af de andre.

Lige nu har de nogle super-tilbud - jeg har købt 2 par sko i str. 20 og 21 til 50 kr pr. par (sat ned fra 400)

Men man skal kigge godt efter i butikken for de står blandet på hylderne og er prismærket efter hvor mange der er tilbage i hver størrelse 

De er nemlig rigtig gode. Var også de første min søn brugte. De skal nemlig kunne give sig en del. Og der har de nogle rigtige gode modeller 

Anmeld

14. august 2012

Wimmie

Phoenix skriver:

De er nemlig rigtig gode. Var også de første min søn brugte. De skal nemlig kunne give sig en del. Og der har de nogle rigtige gode modeller 

Ja, bunden er bare rigtig gode og fleksible 

Mange tror desværre at Deichmann sko kun sælger billigt bras (hvilket man også kan få), men de har rigtig meget godt til gode penge, og netop "Elefanten" skulle være noget af det bedste 

Anmeld

14. august 2012

mortilnoahogmelina

Månsson skriver:

Jeg har købt burndgaard pree walkers til Laura. og når hun engang ska ha sko med helt fast bund bliver det os dem eller angalus

Vi har os brugt dem her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.