Hvad betyder en hvid streg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. august 2012

masda

Hej alle sammen.. Jeg er ny herinde, og prøver at blive gravid. Jeg er nu gået 3 dage over min mens og har så taget en ny test idag for at se om der var gevinst med et andet mærke. Jeg har taget apotektet test som med det samme viste en helt hvid streg og en meget violet-pink en.. Hvad pokker betyder det? Er helt forvirret.. Andre der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Kløver

Det betyder bare negativ, det hvide bliver tydeligt da der godt kan komme lidt lyserød baggrundsfarve, men for at den er positiv skal der være 2 lyserøde streger

Anmeld

13. august 2012

masda

Maja84 skriver:

Det betyder bare negativ, det hvide bliver tydeligt da der godt kan komme lidt lyserød baggrundsfarve, men for at den er positiv skal der være 2 lyserøde streger

Åh okay .. Tak for det, mærkelig min mens opfører sig så underligt så.. Men tak for dit svar

Anmeld

13. august 2012

Kløver

masda skriver:

Åh okay .. Tak for det, mærkelig min mens opfører sig så underligt så.. Men tak for dit svar

Det kan jo være det bare er for tidligt endnu, krydser for positiv om nogle dage

Anmeld

13. august 2012

masda

Maja84 skriver:

Det kan jo være det bare er for tidligt endnu, krydser for positiv om nogle dage

Tak den er nu skiftet.. Der er en meget meget meget svag streg ligesom på de andre, er bange for de alle er skyggestreger? Ved du om der er nogle billige test som ikke giver det?  Men burde de ikke blive tydligere hvis jeg  var gravid

Anmeld

13. august 2012

simone_jacobsen

masda skriver:

Tak den er nu skiftet.. Der er en meget meget meget svag streg ligesom på de andre, er bange for de alle er skyggestreger? Ved du om der er nogle billige test som ikke giver det?  Men burde de ikke blive tydligere hvis jeg  var gravid

Det er vigtigt at testen ikke overskrider den tif den må ligge i, men prøv at oploade nogle billeder og lad os andre bedømme

Anmeld

13. august 2012

masda

simone_jacobsen skriver:

Det er vigtigt at testen ikke overskrider den tif den må ligge i, men prøv at oploade nogle billeder og lad os andre bedømme

Det har den heller ikke.. jeg skrev det bare senere end hvor det skete.. Kan desværre ikke uploade billede og tror ikke engang et kamera vil kunne fange den

Anmeld

13. august 2012

Kløver

masda skriver:

For at være helt sikker, skal du nok enten have tålmodighed(tro mig, ved det er svært) eller måske prøve en digital, men måske hcg ikke er højt nok endnu, og så kan den uanset ikke give svar

håber det bedste og du er velkommen til at skrive hvis du har flere spørgsmål

Anmeld

14. august 2012

Rikke mor

synes du skal købe en clear blue digital graviditettest, den giver et sikkert svar.. kan købes på apoteket eller matas..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.