Hvad ville i vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. august 2012

AnnaK89

Jeg kigger så småt på vinterovertøj til børnene - men er i tvivl om hvad jeg skal vælge til Lærke?

Hun bliver 3 år her til oktober, men er jo multihandicappet og bevæger sig ikke rundt som almindelig børn gør. Hun sidder som regel i sin stol eller er i barnevogn/klapvogn. 

Nu er det jo bare om jeg skal vælge en flyverdragt eller et to-delt sæt med bukser og jakke? Tror hun er oppe i en str. 98 til den tid, og hun er efterhånden tung og lang, så tænker om det er nemmere at få bukser og jakke på hende, frem for flyverdragt når hun ikke selv hjælper til?

Men på den anden side, så er en flyverdragt jo altid dejlig varm - men de dage hvor det ikke er altså for koldt, ville det jo være rart at hun bare kunne nøjes med jakken og så kunne man altid tage bukserne med

Hvad ville I vælge? 

Og ville I købe 62 eller 68 til Carolina? Hun er ca. 3-4 mdr når vintersæsonen starter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Kay

jeg vil ud fra erfering (er jo pædagog og har arbejdet med børn som lærke) at et todelt sæt er klart lettere

jeg har med en kollega været nød til at havde et handicappet barn ned på gulvet og ligge for at give flyverdragt på og derefter op i stolen fordi det simpelthend er for svært ellers at lyne og få det til at sidde ordenltigt... og det er i mine øjne ikke værdigt

Anmeld

13. august 2012

babymus77

Uhh må blive dig svar skyldig, med to delt eller dragt??!! Men ville klart tá en 68 til bebs :-) jeg har taget en 74 men fik også en stor dreng;-) 

Anmeld

13. august 2012

AnnaK89

Kay skriver:

jeg vil ud fra erfering (er jo pædagog og har arbejdet med børn som lærke) at et todelt sæt er klart lettere

jeg har med en kollega været nød til at havde et handicappet barn ned på gulvet og ligge for at give flyverdragt på og derefter op i stolen fordi det simpelthend er for svært ellers at lyne og få det til at sidde ordenltigt... og det er i mine øjne ikke værdigt

Nej det er præcis det jeg mener

Det er også trælst for Lærke hver gang, at skulle ned på gulvet og så op igen. Og med et to-delt sæt, kan jeg sagtens sidde med hende foran mig og give hende det på

Anmeld

13. august 2012

AnnaK89

babymus77 skriver:

Uhh må blive dig svar skyldig, med to delt eller dragt??!! Men ville klart tá en 68 til bebs :-) jeg har taget en 74 men fik også en stor dreng;-) 

Okay

Carolina er 56 cm nu og vejer knap 5 kg Hun er jo nemlig ikke super lang, så tror bare jeg vælger en 68

Anmeld

13. august 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Nej det er præcis det jeg mener

Det er også trælst for Lærke hver gang, at skulle ned på gulvet og så op igen. Og med et to-delt sæt, kan jeg sagtens sidde med hende foran mig og give hende det på

lige netop

jeg ved at man kan få køreposer til når hun bliver stører... de er super nemme og behagelig og dækker benene og lidt op af ryggen... de er super til de lidt stører børn når man skal ud og gå tur

Anmeld

13. august 2012

AnnaK89

Kay skriver:

lige netop

jeg ved at man kan få køreposer til når hun bliver stører... de er super nemme og behagelig og dækker benene og lidt op af ryggen... de er super til de lidt stører børn når man skal ud og gå tur

Okay, er det nogen der kan købes i butikkerne eller er det gennem hjælpmiddelsstyrelsen? Det kunne jo være fint når hun bliver kørt i klapvognen

Anmeld

13. august 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Okay, er det nogen der kan købes i butikkerne eller er det gennem hjælpmiddelsstyrelsen? Det kunne jo være fint når hun bliver kørt i klapvognen

uhhh der må jeg være dig svar skyldig... tror det er igennem hjælpemidelstyrelsen

ved bare at flere af de lidt stører børn der sidder i kørestol og jogger når der bliver gået ture har dem og de holder varmen rigtig godt

Anmeld

13. august 2012

AnnaK89

Kay skriver:

uhhh der må jeg være dig svar skyldig... tror det er igennem hjælpemidelstyrelsen

ved bare at flere af de lidt stører børn der sidder i kørestol og jogger når der bliver gået ture har dem og de holder varmen rigtig godt

Okay, jeg prøver lige at undersøge det når de kommer næste gang her i starten af efteråret

Anmeld

13. august 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Okay, jeg prøver lige at undersøge det når de kommer næste gang her i starten af efteråret

god ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.