lillemusen10 skriver:
Tusind tak for dit svar Nessie!
Godt at høre lidt respons fra nogle af dem, der har prøvet det.
Jeg kan slet ikke vente og på den anden side er jeg skræmt fra liv og sans. Men det er jo nok fordi det bare betyder så meget for os.
Jeg er selv sygeplejerske og derfor kunne jeg heller ikke forstå vores henvisende læges behandling... han gav os absolut ikke noget håb for at det kunne lykkes at komme i behandling. Jeg kender selvfølgelig til risikoen for at det ikke lykkes for os og at vi måske skal tale om adoption.... men ikke NU! Vi skal da lige prøve vores muligheder af først. Det betyder noget at indgyde håb! Det har der åbenbart ikke stået noget om i hans lærebøger. Det bliver lidt underligt lige pludselig at skulle være patient, når man plejer at stå på den anden side 
Hvordan går det dig Nessie???
Nogen mennesker har desværre ikke den fornemmelse for andre mennesker som man kunne håbe på 
Som jeg kan se det, har du nemt ved at blive gravid, men svært ved at holde på fostrene, og det er jeg sikker på at de kan hjælpe med, der skal bare lige nogle tests osv. til først.
Vi har haft en lidt hård periode med en sygemeldt mand, og en skuffelse over en negativ g-test, men stille og roligt går det fremad. Vi skal bare lige ovenpå igen, inden vi skal i gang med vores sidste forsøg
Anmeld